Must have til babys ankomst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg har en lille på 4 uger. Det vi har brugt mest er babynesten og t shirt vikle fra najell. Var også glad for at have lidt modermælks erstatning og en flaske samt engangs sprøjter på lager. Har købt Medela calma flasken som skulle være god til ammebørn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2022

Anonym

B&J skriver:

Vi elsker vores puslebord med puslebord badekar hjul så man kan rulle den på badeværelset og tilbage.

tøj, bleer, stodbleer, skumsvampe, børste/tættekam, olie til massage og badet, shampo, negleklipper, dyne eller hvad man vil bruge pak sutter så er man klar. 

nu giver vi flaske så det giver sig selv. Hvis ikke flaske tænker jeg bryst pumpe og hvad der høre med der kender jeg ikke så meget til da jeg gav min 12år søn flaske også. 

Haha ej undskyld, men læste det som at du gav din 12 årige søn flaske, nu i en alder af 12 år

Anmeld Citér

3. september 2022

Girafmor

Som en anden skriver: der er næsten ikke noget der er uundværligt.
Hvad jeg helst ikke ville stå uden er:

Slå om bodyer i str 50-56 (når de er helt små, er det dejligt bare at kunne lægge dem, og ikke skulle slås med at få dem ind i en body der skal over hovedet)

Trip trap baby indsats (fik den til det sidste barn, og det var skønt at kunne spise sammen alle sammen, fordi baby kunne være med til måltidet)

Stofbleer i store størrelser (havde gylpebørn, og de "rigtige" babytøjsbutikker havde nogle ekstra store nogle som vi havde 40+ af)

Anmeld Citér

4. september 2022

B&J

Anonym skriver:

Haha ej undskyld, men læste det som at du gav din 12 årige søn flaske, nu i en alder af 12 år

Det tror jeg bestemt ikke han vil bryde sig om, så bliver jeg nok forvist ud af værelset

Anmeld Citér

4. september 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Babynest og najell wrap har været uundværligt her

Anmeld Citér

4. september 2022

Tip!

Tak for de gode forslag. 
det eneste jeg ikke allerede anskaffet er en slyngevugge - okay, jeg mangler også lidt tøj og bleer/personlig pleje endnu, men der er god tid til februar. 
Tror jeg venter og ser tiden an med slyngevuggen for vi bor småt og godt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.