Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jamen før tre-års alderen: og også med lort - han har bare bedt om en ble…
Jamen før tre-års alderen: og også med lort - han har bare bedt om en ble…
Så ville jeg gøre kort proces: sætte en deadline og sige, "vi har fem bleer tilbage, og jeg køber ikke flere bleer. Når vi løber tør, laver du lort på toilettet."
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fehår skriver: Fordi jeg kom til at skrive sidder i toilettet? Hullet i bleen skal selvfølgelig klippes, inden bleen kommer på. Beklager hvis den del var uklar.
Fordi jeg kom til at skrive sidder i toilettet?
Hullet i bleen skal selvfølgelig klippes, inden bleen kommer på. Beklager hvis den del var uklar.
Nå okay, så forstår jeg bedre
fehår skriver: Har du prøvet tricket med at lade ham beholde bleen på, mens han sidder på toilettet, og så efter noget tid klippe hul i bleen, så lorten falder ned i toilettet? (Hullet skal selvfølgelig klippes, inden bleen kommer på!) Nogle siger, det skulle kunne hjælpe.
Har du prøvet tricket med at lade ham beholde bleen på, mens han sidder på toilettet, og så efter noget tid klippe hul i bleen, så lorten falder ned i toilettet? (Hullet skal selvfølgelig klippes, inden bleen kommer på!) Nogle siger, det skulle kunne hjælpe.
Seriøst jublende scener herfra!! Jeg afprøvede det med, at klippe et hul lige nu, fordi han blev ved at sige han havde så ondt i maven! Så indgik vi konpromisset at han fik blev på, mek sad på toilettet! Og bum! Han sked det hele ud i toilettet både ham og jeg og resten af familien er helt oppe og køre! tusinde tak for det tip
Jubiiiii hullet i bleen virkede!! Vi har netop fejret en halv tynd mave som endte i toilettet med det kompromis, at han fik ble på og sad på toilettet - til hans store overraskelse endte set i toilettet og han er så stolt så stolt…..
jeg elsker alt ved baby.dk - men det her opslag sku jeg ha lavet for et år siden
Anonym skriver: Seriøst jublende scener herfra!! Jeg afprøvede det med, at klippe et hul lige nu, fordi han blev ved at sige han havde så ondt i maven! Så indgik vi konpromisset at han fik blev på, mek sad på toilettet! Og bum! Han sked det hele ud i toilettet både ham og jeg og resten af familien er helt oppe og køre! tusinde tak for det tip
Jeg fik det anbefalet af en kollega engang, og selvom jeg ikke selv har brugt tricket lød det bare skidesmart
fehår skriver: Jeg fik det anbefalet af en kollega engang, og selvom jeg ikke selv har brugt tricket lød det bare skidesmart
Ha ha jeg er SÅ glad! Hils din kollega og sig tak
Måske du allerede har fundet løsningen med hullet i bleen.
Men ellers så lavede vi et 'pølsekort' med 10 felter på. Efter hver gang på toilettet satte vi så et klistermærke på og efter de 10 gange var der en belønning. Og roste overdrevent. Næste kort kom der 20 felter på. Så gik der ligesom lidt sport i den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128