Hjææælp!!!!??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2022

Mrs.

LØB LØB LØB! Og kig dig ALDRIG tilbage!! For Guds skyld! 

Manden manipulerer jo helt vanvittigt med dig! 
du er høj gravid med hans barn, og han har været dig utro og løjet for dig ikke blot én men gentagende gange og så er det synd for ham? 

Han ved udemærket godt han har jokket i spinaten - og nu er han afsløret. Så ved at vende den til du er den onde der ikke tager hensyn til ham og hans følelser fordrejer han det så du er den onde. 

Han har været dig utro, og løjet for dig igen og igen - INTET af det der er synd for ham! 
Har stået præcis samme sted som du gør nu - og jeg var også gravid (vi mistede dog barnet i uge 21) men kan kun sige til dig: LØB!

det der er SÅ giftigt at være i. Tog mig år at komme ud af og jeg var så hjernevasket af hans manipulation til sidst jeg slet ikke kunne finde op og ned på noget mere! 
Hvis jeg kunne gøre det om ville jeg gøre præcis som jeg råder dig til nu: 

smid ham ud/pak dine ting og flyt. Ikke om en uge men NU. kom væk fra ham, koncentrer dig om dig og dit barn og pas på dig selv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2022

Soonmom

Ret så mærkelig afstemning

Nej han har ikke ret, han lyder som en nar

Anmeld Citér

2. september 2022

Baby.mamma

Væk- NU! Og selv om det er hårdt, så vær glad for at hans sande Jeg kom frem nu, så du forhåbentlig kan nå at få et sted uden ham, og få ro på før fødslen. Pu ha, føler med dig

Anmeld Citér

2. september 2022

Maximus4

Løb din vej og se dig ikke tilbage. Alt i det du skriver skriger manipulation og narcissist. 

Anmeld Citér

2. september 2022

Maximus4

Ps. Jeg håber du giver en melding senere om hvad du gør. Sender dig styrke og mod.

Anmeld Citér

2. september 2022

Jlow

Profilbillede for Jlow

Nej nej nej. Kom ud af det forhold nu! 

Anmeld Citér

2. september 2022

Lomm

Profilbillede for Lomm

Mega enig med ALLE - kom væk fra ham i dag! 

(Og ja, afstemningen giver da ingen mening!?)

Anmeld Citér

2. september 2022

ipsem

Jeg havde kastet vandmelonen i hovedet på ham og sagt vi ses i familieretshuset.

Helt seriøst ... løb, løb, løb!

Anmeld Citér

2. september 2022

ipsem

Hvor er jeg ked af, at alt det her først kommer frem nu, hvor I er ved at få et barn sammen, for han virker ikke som en, der er god at bygge en fremtid op med. Jeg synes ikke, at den måde han har været utro på I sig selv er slem, men hele adfærden rundt omkring, hvor han lyver og manipulerer for at få dig til at føle dig skyldig er for meget. 

Hvordan er måden han har været hende utro på ikke slem?

Han har løjet for TS under hele deres forhold, og det er åbenlyst, at ham og hende den anden ikke bare drak kaffe sammen ... 

Anmeld Citér

2. september 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Enig med alle, desværre  løb løb løb 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.