Hej!
min datter er knap 15 uger, og mad er SÅ spændende at kigge på, hun er meget interesseret når vi spiser, hun sidder med sin plastikske som er det bedste legetøj i verden pt. Den skal ind i munden og smages på. Hun har fået lidt kogt vand her når det var meget varmt på ske og åbner munden med det samme, det er det bedste at få vand på ske!
nå men hun er til nu blevet ammet 1 gang om natten og 1 gang tidlig morgen (i seng kl. 20 amning kl 1-2 stykker, amning kl 5 og så vågner hun op kl 7/8 stykker om morgnen).
Den sidste uges tid ammer jeg 3-4 gange i løbet af natten. Hun tager på som hun skal - og er en rigtig Michelin baby! Hun spiser godt i løbet af dagen og stor trives i det hele taget og har nogen naturligt rigtig gode rutiner
SP har sagt jeg kan starte lidt før med introduktion af grød (en eller to ske fulde dagligt til at starte mildt ud med). Men de skriver jo 4 måneder og der er noget tid endnu til
så hvad tænker i? Hvad har i gjort? Hvordan har i gjort? Hvad grød har i brugt? Hvor meget af gangen? Lavede i det på vand eller modermælk eller mme? Hjalp det ifht søvn/mæthed? Noget jeg skal være Obs på?
sp er taget på ferie så nu bliver i altså lige bombarderet med alle de spørgsmål der selvfølgelig kom EFTER at have talt med sp 
er 11 år siden jeg sidst stod her, og må indrømme at det kan jeg altså ikke huske hvordan jeg gjorde med min søn 
Anmeld
Citér