Hejsa,
Jeg står i et dilemma. Jeg var til samtale på job i juli, fik det med opstart til September, og de sagde allerede der, at kontrakten først kom i august pga ferie.
Det er en stilling i det offentlige og et helt legit sted. Jeg har lønforhandlet gennem TR, fået aftale på plads, har på mail fra lederen, at jeg er tilbudt stillingen og de ting, vi har aftalt gennem forhandling.
Nu starter jeg om 9 dage, og jeg har stadig ikke kontrakt. Her midt i måneden kontaktede jeg dem, og det var så fordi sekretæren havde haft ferie og derefter været syg. Så ingen utilfredshed her, helt helt forståeligt. Hun sendte mig en besked på e-boks og anmodede om oplysninger vedr ferie, bilens reg. nr. ift parkeringstilladelse og et spørgsmål angående arbejdsmobil, så igen, helt ordentligt. Svarede med det samme, og fik bekræftelse på modtagelse. Det er 5 dage siden, og venter stadig.
Jeg vil bare høre, hvor længe jeg skal trække den, før jeg igen spørger om kontrakt. Jeg vil helst ikke give et dårligt indtryk ved at virke anmassende eller utålmodig, det gør mig bare lidt nervøs, når der er så kort tid til opstart. Det var lidt noget rod at finde ud af, hvem der egentlig skulle svare på det med kontrakten, så den var gennem tr, teamleder og selve lederen, før jeg snakkede med sekretæren, så derfor vil jeg helst ikke mase mig for meget på.
Altså der er jo intet her, der tyder på, at der er noget i vejen eller noget, det er jo bare en forudsætning for at starte, kan man sige, at jeg har den. Jeg glæder mig super meget, de har været enormt søde, imødekommende og ordentlige, det er bare lige den manglende formalia, der giver mig lidt dårlige nerver..