Skyggestreg igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2022

Ano1991

Ligner min 3+5, efter NF blev jeg sat to dage frem, så var faktisk 4+0 her. Og jeg er nu i uge 22 med en perfekt lille dreng
Så jeg ville tro på den!

Sig til din kæreste at så længe der er en ekstra streg og der er farve i, burde den være der. Og så bed ham pudse brillerne hehe.

Forsigtigt tillykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2022

xStinepigen

pigen1212 skriver:

Men bør den så være så utydelig på 3+6 eller 4+0?

tak alligevel !

Mine var nærmest usynlige ind til uge 5+ , så tydeligheden betyder ikke så meget

Anmeld Citér

23. august 2022

pigen1212

Ligner min 3+5, efter NF blev jeg sat to dage frem, så var faktisk 4+0 her. Og jeg er nu i uge 22 med en perfekt lille dreng
Så jeg ville tro på den!

Sig til din kæreste at så længe der er en ekstra streg og der er farve i, burde den være der. Og så bed ham pudse brillerne hehe.

Forsigtigt tillykke

Haha ja helt ærligt. Mænd ��

Kæmpe tillykke med det! Hvor er det fantastisk for jer��

denne er fra imorges 

Anmeld Citér

23. august 2022

Ano1991

pigen1212 skriver:

denne er fra imorges 

Tak, og i lige måde - den dér er der ingen tvivl om. Du er gravid

Anmeld Citér

23. august 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
pigen1212 skriver:

denne er fra imorges 

Der er intet tvivl stort tillykke du er gravid

Anmeld Citér

25. august 2022

pigen1212

Hej igen piger. Igår fik jeg en ret flot positiv test syntes jeg selv. Testede om aftenen

Ville så tage en anden mærke test til morgen, for at være sikker.. så altså med morgen urin.. syntes bare overhovedet ikke stregen er ligeså stærk på farve, som igår  går det mon den gale vej?

Syntes den burde være det samme eller stærkere

blå test fra igår, gul i dag

Anmeld Citér

25. august 2022

pigen1212

pigen1212 skriver:

Hej igen piger. Igår fik jeg en ret flot positiv test syntes jeg selv. Testede om aftenen

Ville så tage en anden mærke test til morgen, for at være sikker.. så altså med morgen urin.. syntes bare overhovedet ikke stregen er ligeså stærk på farve, som igår  går det mon den gale vej?

Anmeld Citér

25. august 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
pigen1212 skriver:

Nogen tester bedst på morgenurin, andre på eftermiddag/aftenurin. Jeg testede selv bedst eftermiddag/aften. 
Og så er det forskelligt fra test til test, hvilke man tester bedst på. Så hvis man vil samlingen styrken, kan jeg anbefale at bruge samme mærke test

Anmeld Citér

25. august 2022

Darling

Du skal holde dig til en slags test, du er gravid der er ingen tvivl. Stop med at teste det bliver du hverken mere eller mindre gravid af

Anmeld Citér

26. august 2022

Ano1991

Som de andre skriver, kan du ikke sammenligne når det ikke er samme mærke. Disse to er f.eks. taget med samme urin, men jeg testede konsekvent tydeligere på Valmed end den anden som er strimmel tests fra Normal. Jeg ved godt det er lettere sagt end gjort, for jeg var præcis som dig, men hvis jeg må give dig et råd ud fra min egen erfaring, så prøv at slappe lidt af i det - du er gravid, og det er da fantastisk!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.