Skyggestreg igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skyggestreg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.876 visninger
19 svar
8 synes godt om
21. august 2022

pigen1212

Hej. Jeg er pt på ferie, og har haft ondt i maven (mens smerter) og kvalme midt på dagen i to dage nu, ikke om morgenen, kun middag.

har ikke ømme bryster eller andet

jeg tog en tidligtest 3+3 som var negativ og nu denne som er købt her nede og en “alm” test, hvilket bør være 4+0

min kæreste siger han ikke kan se noget. Kan se det tydligere i “virkeligheden” kan ikke dreje om der er farve i

har taget de billeder jeg syntes man “bedst” kan se det, og sat ind. Vil I hjælpe mig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2022

Mrs.

Den ligner min første test 3+3/3+4. 
Prøv igen om et par dage 

forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

21. august 2022

pigen1212

Mrs. skriver:

Den ligner min første test 3+3/3+4. 
Prøv igen om et par dage 

forsigtigt tillykke

Men bør den så være så utydelig på 3+6 eller 4+0?

tak alligevel !

Anmeld Citér

21. august 2022

Mrs.

pigen1212 skriver:

Men bør den så være så utydelig på 3+6 eller 4+0?

tak alligevel !

Kan jo være du ikke er så langt henne som du regner med  hvis implantationen er sket et par dage senere end forventet fx. 

jeg troede jeg var 5+ uger henne og var kun 3+3/3+4. Så giv det et par dage så burde den være blevet mere tydlig. 
min blev ikke helt “skarp” før jeg var omkring 5 uger henne, men min læge sagde en streg er en streg! Og jeg har en lille pige på knap 3 måneder i dag, så den streg var rigtig nok

Anmeld Citér

21. august 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Kan godt se en ekstra streg. Krydser for at den udvikler sig!

Anmeld Citér

22. august 2022

pigen1212

Mrs. skriver:

Kan jo være du ikke er så langt henne som du regner med  hvis implantationen er sket et par dage senere end forventet fx. 

jeg troede jeg var 5+ uger henne og var kun 3+3/3+4. Så giv det et par dage så burde den være blevet mere tydlig. 
min blev ikke helt “skarp” før jeg var omkring 5 uger henne, men min læge sagde en streg er en streg! Og jeg har en lille pige på knap 3 måneder i dag, så den streg var rigtig nok

Mange tak. Det havde jeg slet ikke tænkt på

Anmeld Citér

22. august 2022

pigen1212

Mrs. skriver:

Og tillykke med din lille pige, hvor er det fantastisk!

Anmeld Citér

22. august 2022

pigen1212

__anonym skriver:

Kan godt se en ekstra streg. Krydser for at den udvikler sig!

Tak!

Anmeld Citér

22. august 2022

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg synes den ser positiv ud. Lignede min første test med begge mine børn, som jeg lavede omkring 4+0. 

Jeg tør godt sige tillykke 

Anmeld Citér

22. august 2022

pigen1212

Oddi skriver:

Jeg synes den ser positiv ud. Lignede min første test med begge mine børn, som jeg lavede omkring 4+0. 

Jeg tør godt sige tillykke 

Ejj bliver helt glad. Men i det her graviditetsland er det virkelig farligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.