Bobles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2022

Mrs.

Lillehjerte skriver:

Vores drenge har ikke brugt det ret meget. Mest rullebrættet faktisk. Men vores kat er til gengæld vild med at bruge det som kradsetræ Så vi har sat det væk og så kommer det frem ved behov. 

Vi har gjort det rent med vand og sæbe

Ja okay. Vi får kat her næste måned.. men planen er den ikke skal have adgang til soveværelserne.. gider ikke dyr hvor man sover  

Så må vi holde det inde i værelset så vidt muligt eller have katten under opsyn mens det er i stuen evt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2022

AnoMor

Mrs. skriver:

Okay så er lidt et sats der afhænger af barnets person. Må håbe lille pigen synes de er lige så fede som jeg synes

Jep. Men sådan er det jo med alt. Men håber da også hun synes de er fantastiske

Anmeld Citér

13. august 2022

Mrs.

AnoMor skriver:

Jep. Men sådan er det jo med alt. Men håber da også hun synes de er fantastiske

Håber jeg også. Ellers gemmer jeg dem i tilfælde af lykken smiler til os og vi får en til en dag 

Anmeld Citér

13. august 2022

AnoMor

Mrs. skriver:

Håber jeg også. Ellers gemmer jeg dem i tilfælde af lykken smiler til os og vi får en til en dag 

God ide. Og om ikk andet. Så er det jo næppe noget der går af mode foreløbig. Så de kan videresælges til gode priser

Anmeld Citér

13. august 2022

Mrs.

AnoMor skriver:

God ide. Og om ikk andet. Så er det jo næppe noget der går af mode foreløbig. Så de kan videresælges til gode priser

Præcis og i værste fald kan jeg gemme dem til jeg en dag får børnebørn

Anmeld Citér

13. august 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Min erfaring er, at de er sjovest hvis man er to elmer flere om at lege med dem. Jeg købte dem brugt, så var tabet ved gensalg ikke så slemt. Jeg syntes at dem jeg kender der har dem taber hurtig interessen ved dem og ofte kan man bruge ting man har i forvejen at tumle med. Store puder, tæppe over en stol eller en papkasse 

Anmeld Citér

13. august 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg gør dem rent under bruseren.

Det er godt nok minimalt hvor meget min datter har leget med dem… Herhjemme er de bare støvsamlere

Anmeld Citér

14. august 2022

Anonym_2020

Har to børn på 4 og 1,5 og vi købte nok 6-7 stykker brugt da den yngste var 3 mdr - de er blevet leget med stort set dagligt lige siden - vi bruger dem primært som forhindringsbane sammen med IKEAs børnefoldemadrasser og så også som skamler, når de skal hjælpe i køkkenet. Begge børn elsker dem!

Anmeld Citér

15. august 2022

Mrs.

Anonym_2020 skriver:

Har to børn på 4 og 1,5 og vi købte nok 6-7 stykker brugt da den yngste var 3 mdr - de er blevet leget med stort set dagligt lige siden - vi bruger dem primært som forhindringsbane sammen med IKEAs børnefoldemadrasser og så også som skamler, når de skal hjælpe i køkkenet. Begge børn elsker dem!

Dejligt at høre!! 
Prøvede lige igår med lille fisen at hun ligger på maven på en stor donut hvor jeg støtter hende og det synes hun da bare var en fest!

håber hun bliver lige så glad for det min store på 11 er gået i gang med at bruge det som fodstøtte når han ligger og teenage-stener

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.