Bobles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.820 visninger
18 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august 2022

Mrs.

Hej! 
vi har købt en pokkers masse bobles hjem. Er helt vild med dyrene! Så ideen er at de skal sættes med en skumrutchebane og stort boldbassin og dermed udgøre et lege/motorik rum til den lille. 

vil gerne høre om jer der har bobles, hvordan i rengør dem? 

og hvor længe har børnene haft glæde af dem?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2022

Anonym

Vi har har lavet et tumleområde med rutsjebane, boldbassin og skumklodser. Faktisk har vi lige solgt alt vores bobles. Vores børn er for store nogle vildbasser og kom hele tiden til skade på dem. 

Men vi rengjorde dem enten med støvsugningen eller en fugtig klud med meget lidt sæbe

Anmeld Citér

13. august 2022

Agma

Profilbillede for Agma

Vores børn synes ikke de er særlig interessante. Men vi bruger dem meget som skamler. Vi rengør dem med bruseren og en lille smule sæbe.

https://bobles.dk/blogs/news/rengoring-af-bobles

Anmeld Citér

13. august 2022

Mrs.

Ja det kan man jo også bruge dem til  

synes det med et tumle rum er fedt! Selvfølgelig hvis børnene ikke kommer til skade  er så ked af de ikke fandtes da min dreng var lille, synes de er så fede!

Anmeld Citér

13. august 2022

fehår

Jeg har bare givet dem et let brusebad, når de trænger. Mine piger er 3 og 5 og leger stadig med dem hele tiden. Vores er bare i stuen og bliver brugt dagligt til løbebaner, som taburetter, som bord til teselskab, til at hoppe ned fra, til at vippe på, osv.

Anmeld Citér

13. august 2022

Agma

Profilbillede for Agma
Mrs. skriver:

Ja det kan man jo også bruge dem til  

synes det med et tumle rum er fedt! Selvfølgelig hvis børnene ikke kommer til skade  er så ked af de ikke fandtes da min dreng var lille, synes de er så fede!

Ja det er lidt ærgerligt at de ikke er blevet mere bidt af dem. Jeg synes nemlig også det er fedt med et tumlerum. Men de er blevet rigtig glade for sådan en sansegynge vi har hængt op så de får da leget og brugt kroppen. Jeg håber også lidt at de lige pludselig får øjnene op for de bobles der. Lige nu er det mest mig der forgæves sætter dem op på sjove måder og dem der ikke gider  nogle gange gider de dog godt hvis det er en forhindringsbane. 

Anmeld Citér

13. august 2022

Mrs.

Lyder da som om de er pengene værd ihvertfald! For hold da op mit kreditkort blev ked

Anmeld Citér

13. august 2022

AnoMor

Mrs. skriver:

Hej! 
vi har købt en pokkers masse bobles hjem. Er helt vild med dyrene! Så ideen er at de skal sættes med en skumrutchebane og stort boldbassin og dermed udgøre et lege/motorik rum til den lille. 

vil gerne høre om jer der har bobles, hvordan i rengør dem? 

og hvor længe har børnene haft glæde af dem?

Jeg købte også en hel masse bobles til min søn fordi jrg også var vild med dem. Han legede med dem sammenlagt en uge også var de ikk interessante mere. Så stod de bare og samlede støv. Så solgte jeg dem efter noget tid 

Anmeld Citér

13. august 2022

Mrs.

AnoMor skriver:

Jeg købte også en hel masse bobles til min søn fordi jrg også var vild med dem. Han legede med dem sammenlagt en uge også var de ikk interessante mere. Så stod de bare og samlede støv. Så solgte jeg dem efter noget tid 

Okay så er lidt et sats der afhænger af barnets person. Må håbe lille pigen synes de er lige så fede som jeg synes

Anmeld Citér

13. august 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vores drenge har ikke brugt det ret meget. Mest rullebrættet faktisk. Men vores kat er til gengæld vild med at bruge det som kradsetræ Så vi har sat det væk og så kommer det frem ved behov. 

Vi har gjort det rent med vand og sæbe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.