Anbefal solcreme med fysisk filter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2022

Konjac

Profilbillede for Konjac

La Roche posay har et meget højt UVA filter. MEGET højere end andre solcremer, som beskytter mod de stråler, som giver eksemen. 
derfor er den mega god. 

Solcremer med fysisk filter i er bare fedtede. Det fysiske filter er med zink og vil derfor altid virke fedtede og hvide

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
Konjac skriver:

La Roche posay har et meget højt UVA filter. MEGET højere end andre solcremer, som beskytter mod de stråler, som giver eksemen. 
derfor er den mega god. 

Solcremer med fysisk filter i er bare fedtede. Det fysiske filter er med zink og vil derfor altid virke fedtede og hvide

Jeg er med på, at det på papiret er en rigtig god solcreme, men nytter ikke neget, når jeg har mistanke om, at hun ikke kan tåle de kemiske filtre…

Anmeld Citér

12. august 2022

Mrs.

https://www.simpelt.dk/badevaerelse/solcreme/miljoevenlig-solcreme-med-fysisk-solfilter/

hvis den skal være med fysisk filter har jeg fået afvide af min svigerinde denne er god. Hun bruger den til sin datter. 

Anmeld Citér

12. august 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
Mrs. skriver:

https://www.simpelt.dk/badevaerelse/solcreme/miljoevenlig-solcreme-med-fysisk-solfilter/

hvis den skal være med fysisk filter har jeg fået afvide af min svigerinde denne er god. Hun bruger den til sin datter. 

Tak. 
Den har jeg godt kigget på, men gik fra den, da jeg aldrig har hørt om mærket. Så dejligt med en der kender til den

Anmeld Citér

12. august 2022

Mrs.

Ønskebaby1987 skriver:

Tak. 
Den har jeg godt kigget på, men gik fra den, da jeg aldrig har hørt om mærket. Så dejligt med en der kender til den

Håber det virker for jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.