Er det bare min usikkerhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Anonym skriver:

Han kom hjem og gav en god forklaring.

De var først blevet sent færdige med arrangementet og sov derfor hos dem for ikke at skulle ligge og køre midt om natten.

Vi har alle ferie lidt endnu, så derfor kunne han være ude på en hverdagsaften.

Du kan jo, næste gang du er sammen med venneparret spørge til den sene og hyggelige aften og sige du glæder dig til at være med en anden gang for det lød til at have være en hyggelig aften. Mine alarmklokker havde altså ringet for hvem kan ikke køre om aftenen med mindre man er fuld eller 80 år eller er natteblind.  Men det kan sagtens være han har rent mel i posen. Håber jeg for jer  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2022

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Arrangementet? Ville han ikke bare køre forbi til en kop kaffe? Så styre han vel selv når ham køre hjem?
Jeg synes der lyder mega mærkeligt, hvad med venneparret, skulle de ikke op på arbejde ?

Han var til et arrangement først, og så kørte han forbi til kaffe bagefter.

Både vi og venneparret har ferie.

Anmeld Citér

11. august 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Han var til et arrangement først, og så kørte han forbi til kaffe bagefter.

Både vi og venneparret har ferie.

Har du selv en mistanke om, at han sov et andet sted? For det læser jeg slet ikke i dine indlæg, kun at du føler dig glemt, og jeg synes, det er vildt underligt, at flere bringer den mulighed på bane. 
Jeg kan ikke forestille mig, at noget menneske ville være så dumt at bruge  fælles venner som alibi for utroskab. 

Anmeld Citér

11. august 2022

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Har du selv en mistanke om, at han sov et andet sted? For det læser jeg slet ikke i dine indlæg, kun at du føler dig glemt, og jeg synes, det er vildt underligt, at flere bringer den mulighed på bane. 
Jeg kan ikke forestille mig, at noget menneske ville være så dumt at bruge  fælles venner som alibi for utroskab. 

Nej, overhovedet ikke. Jeg er sikker på at han ikke er utro, og at han virkelig sov hos vores venner.

Det var nemlig fordi jeg følte mig glemt, at jeg lavede opslaget. Vi har fået snakket om det, og han undskyldte at jeg kom til at føle det sådan.

Anmeld Citér

11. august 2022

huda

Venner lyver til tider for hinanden af forskellige årsager. Jeg synes, det lyder meget mærkeligt, og ville nok kigge min mands telefon igennem, hvis han pludselig besluttede sig for at sove ude

Anmeld Citér

12. august 2022

Mor og meget mere

huda skriver:

Venner lyver til tider for hinanden af forskellige årsager. Jeg synes, det lyder meget mærkeligt, og ville nok kigge min mands telefon igennem, hvis han pludselig besluttede sig for at sove ude

Det synes jeg til gengæld er meget mærkeligt, med mindre man har en generel mistro både til sin partner og sine venner. 

Anmeld Citér

12. august 2022

Mor og meget mere

Anonym skriver:

Nej, overhovedet ikke. Jeg er sikker på at han ikke er utro, og at han virkelig sov hos vores venner.

Det var nemlig fordi jeg følte mig glemt, at jeg lavede opslaget. Vi har fået snakket om det, og han undskyldte at jeg kom til at føle det sådan.

Dejligt, at I fik det ud af verden - og at du ikke lod dig påvirke af den drejning, svarene tog. 

Anmeld Citér

12. august 2022

huda

Det synes jeg til gengæld er meget mærkeligt, med mindre man har en generel mistro både til sin partner og sine venner. 

At dømme ud fra de andre svar, ville sådan en situation få alarmklokkerne til at ringe hos de fleste og med god grund, for det er da mærkeligt, at han pludselig vælger at sove ude

Anmeld Citér

14. august 2022

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Dejligt, at I fik det ud af verden - og at du ikke lod dig påvirke af den drejning, svarene tog. 

Tak

Anmeld Citér

15. august 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
huda skriver:

At dømme ud fra de andre svar, ville sådan en situation få alarmklokkerne til at ringe hos de fleste og med god grund, for det er da mærkeligt, at han pludselig vælger at sove ude

Hvis han bare blev væk, ja. 

Men ham her spurgte jo selv, om det var ok, at han tog afsted og det var det. Der er ferietid og aftenen udviklede sig. Hvem ved om kaffen blev til øl/vin eller det bare blev sent. Men han ringede/skrev trods alt til TS at han blev og sov. Jeg ville ikke umiddelbart synes, det var alarmerede. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.