Er det bare min usikkerhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.661 visninger
19 svar
45 synes godt om
9. august 2022

Anonym trådstarter

Min kæreste fortalte mig her til formiddag at han var inviteret til et hobby arrangement her til aften og spurgte om det var okay med mig. Han sagde at han ville hente sit udstyr og så kører med nogle venner som ville køre ham hjem bagefter, men på turen ringer han til mig og siger at han selv kører derud, og at han måske kører indenom et fælles vennepar til en kop kaffe bagefter, men at han nok skal komme hjem i nat. Han skriver så til mig for en times tid siden at han sover hos dem.

Jeg sidder nu med en mærkelig fornemmelse af at være glemt/ikke hørt, men samtidig er der også en lille stemme der siger at der bare er fordi min eks altid lavede aftaler henover hovedet på mig.

Så er det bare min usikkerhed der spiller mig et pus eller hvordan?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Hvorfor hulan overnatter han overhovedet ved dem ? 

Anmeld Citér

10. august 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Min kæreste fortalte mig her til formiddag at han var inviteret til et hobby arrangement her til aften og spurgte om det var okay med mig. Han sagde at han ville hente sit udstyr og så kører med nogle venner som ville køre ham hjem bagefter, men på turen ringer han til mig og siger at han selv kører derud, og at han måske kører indenom et fælles vennepar til en kop kaffe bagefter, men at han nok skal komme hjem i nat. Han skriver så til mig for en times tid siden at han sover hos dem.

Jeg sidder nu med en mærkelig fornemmelse af at være glemt/ikke hørt, men samtidig er der også en lille stemme der siger at der bare er fordi min eks altid lavede aftaler henover hovedet på mig.

Så er det bare min usikkerhed der spiller mig et pus eller hvordan?

Det er nærmest umuligt at svare på, når man ikke kender spor til jeres forhold, vaner, aftaler osv. Og, lige så væsentligt, ikke ved, hvad du har sagt til det undervejs. 
For mig er der fx stor forskel på, om det er en familiefar, der handler så impulsivt og lader sin kæreste stå alene med et eller flere børn, der skal have mad og puttes og op til pasning i morgen, eller om I er et ungt og ret nyt par, der kun har jer selv at tænke på. Jeg har altid været ret large i forhold til min mands frihed til at gøre ting på egen hånd, men hvis jeg i en konkret situation bad ham om at komme hjem - og/eller der var børn og hverdag inde i billedet - ville jeg synes, det var lige “frisk nok” af ham at sove ude uden varsel. 

Anmeld Citér

10. august 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Herhjemme ville det være mega mærkeligt at lave sådan en stunt. Særligt på en hverdag! Hvorfor overnatte ved venner en hverdagsaften? 

Anmeld Citér

10. august 2022

Mrs.

Det lyder meget mærkeligt i mine ører .. hvis min mand gjorde det var alle mine alarmklokker gået  

især fordi han ikke sover ude (medmindre han arbejder langt væk) og han ikke bare ændrer planer på den måde.. 

Hvorfor sove hos et vennepar? Er det et vennepar du kender? 

Anmeld Citér

10. august 2022

Soonmom

Ej det lyder meget mærkeligt i mine ører. Hvor langt væk bor venneparet? Skal han ikke op på arbejde? Skal de ikke op på arbejde? Hvad var hans agument da han ringede og du vel udtrykte at det synes du ikke?

Det ville være verdens dårligste undskyldning her og her ville jeg vide at min mand nok næppe havde sovet der, men et andet sted.

Anmeld Citér

10. august 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Kan det være de drak et glas vin og han så ikke følte han kunne køre bil?

Jeg ville også synes det var mærkeligt hvis min mand pludselig sov ude spontant, men jeg stoler også så meget på min mand at jeg ville lade tvivlen komme ham til gode....

Har du snakket med din mand? Hvad var årsagen til han sov der?

Anmeld Citér

10. august 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Syntes det lyder ret underligt. 

Min eksmand sov også ude en aften, det resulterede i at han fik en ny kæreste og jeg fik en skilsmisse var ikke selv mistroisk over det men det bliver man da i fremtiden

Anmeld Citér

10. august 2022

Anonym trådstarter

Han kom hjem og gav en god forklaring.

De var først blevet sent færdige med arrangementet og sov derfor hos dem for ikke at skulle ligge og køre midt om natten.

Vi har alle ferie lidt endnu, så derfor kunne han være ude på en hverdagsaften.

Anmeld Citér

10. august 2022

Soonmom

Anonym skriver:

Han kom hjem og gav en god forklaring.

De var først blevet sent færdige med arrangementet og sov derfor hos dem for ikke at skulle ligge og køre midt om natten.

Vi har alle ferie lidt endnu, så derfor kunne han være ude på en hverdagsaften.

Arrangementet? Ville han ikke bare køre forbi til en kop kaffe? Så styre han vel selv når ham køre hjem?
Jeg synes der lyder mega mærkeligt, hvad med venneparret, skulle de ikke op på arbejde ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.