Med hensyn til den lille på 1 år, så tror jeg bare at det er en periode at han/hun vågner nemt, sådan har det i hvert fald været med mine
om nogen måneder er det måske anderledes. vi har haft masser af sex selvom at vores den yngste lå i tremmesengen ved siden af, jeg tror at det gælder om at forventningsafstemme med sin partner, nogen gange når man ikke at blive færdige fordi at den lille vågner, det foregår meget stille, og der er ikke så mange af de eksotiske sexstillinger, det hele foregår under dynen i tilfælde at at den lille vågner. Så det er lidt kedeligere end hvad man måske er vandt til
men vi havde sex 2-3 gange om ugen selvom vores den mindste sov ved siden af og jeg synes at det fungerede ok
i perioder vågnede han også nemt også aftalte vi bare at vi fortsatte dagen efter 
med hensyn til de store så har vi en regl herhjemme om at vores den store er på værelset efter kl halv 8, han læser bøger og er stille i en times tid også skal han sove. Jeg synes at det fungerer godt og han er oven i købet blevet rigtig god til at læse 
jeg synes at det er vigtigt at jeg har tid til at have voksetid med min mand om aften, jeg vil gerne sidde alene med ham og se en uhyggelig film osv uden børn, derfor har vi altid gjort det sådan 
vores nabo har deres børn oppe til kl 9-10 stykker og det ser bare så hårdt ud, jeg forstår slet ikke hvordan de kan klare det. Jeg elsker virkeligt mine børn, men der er virkeligt rart at lave noget uden dem.
Anmeld
Citér