Far mig her og far mig der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
3 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Omg! Her i ferien har far været den bedste i verden.  Føler overhovedet ikke det  rart for jeg har knoklet med barnet i 4 år, været den bedste i hans liv og var den han altid kom til. Men nu er det bare: jeg vil ha min far og hvor er min far hele tiden. Føler jeg er sat totalt for døren og det gør ondt. Og synes ikke jeg har gjort mig fortjent til det

Og ja så skal jeg da bare nyde det, men jeg tænker mere på om han så aldrig bliver tæt med mig igen

Hulk! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2022

AnoMor

Minime2018 skriver:

Omg! Her i ferien har far været den bedste i verden.  Føler overhovedet ikke det  rart for jeg har knoklet med barnet i 4 år, været den bedste i hans liv og var den han altid kom til. Men nu er det bare: jeg vil ha min far og hvor er min far hele tiden. Føler jeg er sat totalt for døren og det gør ondt. Og synes ikke jeg har gjort mig fortjent til det

Og ja så skal jeg da bare nyde det, men jeg tænker mere på om han så aldrig bliver tæt med mig igen

Hulk! 

Selvfølgelig bliver han tæt med dig igen. Alle børn får perioder hvor den ene forælder er bedre end den anden. 

Han har fået noget kvalitets tid med sin far i ferien og det har han nydt i fulde drag og derfor vil han kun have far nu. Det er fuldstændig normalt. 

tænk på hvorden far så har haft det i 4 år måske hvor det har været “mor mig her og mor mig der”.  Vær dog glad for at far knytter bånd med sit barn og det nyder det. 

Anmeld Citér

30. juli 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
AnoMor skriver:

Selvfølgelig bliver han tæt med dig igen. Alle børn får perioder hvor den ene forælder er bedre end den anden. 

Han har fået noget kvalitets tid med sin far i ferien og det har han nydt i fulde drag og derfor vil han kun have far nu. Det er fuldstændig normalt. 

tænk på hvorden far så har haft det i 4 år måske hvor det har været “mor mig her og mor mig der”.  Vær dog glad for at far knytter bånd med sit barn og det nyder det. 

Du har så ret.

Anmeld Citér

31. juli 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg vil vove den påstand, at ALLE forældre går igennem dette på et eller andet tidspunkt.

Hen over sommeren har det været mig, der (groft sagt) er den eneste, der dur for vores yngste, og jeg er ved at gå ud af mit gode skind Jeg er den, der har været oppe ved hende om natten de sidste 3-3½ år, så dét at være på hele dagen også er sindsygt hårdt! Vi gør så det, at min mand tager hende med på legepladsen/i zoo, for hun kan sagtens bruge ham, når jeg ikke er der, og så får jeg et tiltrængt pusterum imens  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.