El-Ladcykel? Hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2022

Ipsum

Jixy skriver:

Du kan også overveje en alm. elcykel med anhænger efter - så er der godt nok ikke plads til en kammerat hvis begge dine børn skal med, men der kan de hvile hovedet. Og så kan cyklen bruges som alm. cykel når børnene ikke længere skal sidde i cykelanhængeren.

Har I selv sådan een? Jeg synes bare… at så er man så langt væk fra dem. Og det med at hygge og sludre og se dem opleve turen, er jo bare så hyggeligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy
Ipsum skriver:

Har I selv sådan een? Jeg synes bare… at så er man så langt væk fra dem. Og det med at hygge og sludre og se dem opleve turen, er jo bare så hyggeligt. 

Ja det har vi, og det er rigtig at man ikke så let kan snakke med dem.
Vi har dog heller ikke så langt til institutionen, så det er en kort tur. Og det er sjældent den bliver brugt til længere ture. 

Til gengæld er det en stor fordel, for os, at den kan bruges som alm. cykel, når vi ikke har behov for at bruge cykelanhængeren.

Anmeld Citér

28. juli 2022

Soonmom

Ipsum skriver:

Kan de så også hvile hovedet op ad skumtingen, og tage en lille lur?
Hvad er det for en skumting?  

Det var mest fordi at børnene lige var i mund højde med kanten så når de sad og kiggede til side hvilede de mund/kind/hage på kanten, hvilket jo er ret farligt hvis vi lige køre ned af en kant og det lige siger bom.

Kan desværre ikke ligge billede ind. Ved ikke hvad sådan en hedder det var min mands idé.

Disse her:

https://www.jemogfix.dk/roerskaal-oe22-mm-1-meter/4182/9412397/?gclid=Cj0KCQjw54iXBhCXARIsADWpsG8gme8AUyKQ9G-5d74H9vr9mVUqB8u6p4lvCS5-pfSj4U55cL4vQwAaArrTEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.