Erfaring med sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
16 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2022

Mrs.

Hej. 
vores lille pige vil ikke tage sutten, men har et suttebehov og er begyndt at sutte på fingrene når hun sover. Vi har været igennem alle sutter undtagen den i linket, den ser noget sjov ud.. nogen der har erfaring med den? 
https://mundfrisk.dk/shop/1362-curaprox-sutter/5749-2-stk-curaprox-baby-sutter-18-36-maaneder/?variantId=2851&gclid=Cj0KCQjw8uOWBhDXARIsAOxKJ2F0v3T-wnuZOPgqnmrdgf41_wMu1gOZDc10fMLKn5YfHdNP22d6dhsaAjdSEALw_wcB

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2022

AnoMor

Mrs. skriver:

Hej. 
vores lille pige vil ikke tage sutten, men har et suttebehov og er begyndt at sutte på fingrene når hun sover. Vi har været igennem alle sutter undtagen den i linket, den ser noget sjov ud.. nogen der har erfaring med den? 
https://mundfrisk.dk/shop/1362-curaprox-sutter/5749-2-stk-curaprox-baby-sutter-18-36-maaneder/?variantId=2851&gclid=Cj0KCQjw8uOWBhDXARIsAOxKJ2F0v3T-wnuZOPgqnmrdgf41_wMu1gOZDc10fMLKn5YfHdNP22d6dhsaAjdSEALw_wcB

Jeg prøvede lignende til min søn da vi var møllen igennem. Den blev også spyttet ud.

de runde fra bibs/apoteket/meny. Det blev vinderen. Men det tog nogle gange før han accepterede den.

Anmeld Citér

21. juli 2022

Mrs.

AnoMor skriver:

Jeg prøvede lignende til min søn da vi var møllen igennem. Den blev også spyttet ud.

de runde fra bibs/apoteket/meny. Det blev vinderen. Men det tog nogle gange før han accepterede den.

Okay. Må forsøge med dem vi har så.. ingen grund til at bruge flere penge så, tror vi har 10 slags sutter her hjemme hun vil bare VIRKELIG ikke tá en sut.. hun bliver tosset 

Anmeld Citér

21. juli 2022

Soonmom

Husk man skal have forsøgt med en slags sut i 14 dage før man kan konkludere at de ikke vil tage den, man må ikke skifte fra sut til sut hvert minut

Min datter ville ikke tage sut, så passede mormor hende og så tog hun sut

Anmeld Citér

21. juli 2022

AnoMor

Mrs. skriver:

Okay. Må forsøge med dem vi har så.. ingen grund til at bruge flere penge så, tror vi har 10 slags sutter her hjemme hun vil bare VIRKELIG ikke tá en sut.. hun bliver tosset 

Ja prøv det. Og som soonmom siger. Man skal prøve i op til 14 dage med den samme sut før man skifter  

Anmeld Citér

21. juli 2022

AnoMor

Soonmom skriver:

Husk man skal have forsøgt med en slags sut i 14 dage før man kan konkludere at de ikke vil tage den, man må ikke skifte fra sut til sut hvert minut

Min datter ville ikke tage sut, så passede mormor hende og så tog hun sut

Haha. Præcis samme situation her. Jeg havde kæmpet. Så kom mormor på banen og haps. Så sad den fast i 3 år

Anmeld Citér

21. juli 2022

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

mini yngste ville heller ikke - det hjalp med en rund fra bibs men i en str større end han egentlig burde - den blev inde og når vi puttede ham på siden lage vi has nusseklud tæt ved så den lige "holdt" den inde

Anmeld Citér

21. juli 2022

Anonym

Man skal give dem sutten på 5 dagen ellers tror jeg sjældent at det lykkedes

Anmeld Citér

21. juli 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Man skal give dem sutten på 5 dagen ellers tror jeg sjældent at det lykkedes

Min søn tog den allerede er par dage efter fødslen nemlig! Men min datter er nu 8 uger og vil stadig ikke, fatter det simpelthen ikke.. 

sp sagde dog ikke noget med at prøve den samme så længe. Flere af dem kasserede vi hurtigt da de på trods af de er til 0-6 måneder er for store til hende og simpelthen fik hende til at brække sig. Så vi er nede på 2 slags hun ikke kaster op af, men hun vil fandme ikke have den.. hun bliver STIK tosset hvis jeg giver hende den, selv hvis hun er mæt og tilpas (foreslog sp at gøre det der).. 

ser bare så nødig hun begynder at sutte tommelfingre, er værre for tænder og gane end sut nemlig

Anmeld Citér

21. juli 2022

Anonym

Vores ville kun have dem fra MAM der hedder 0-2 måneder. De er endnu mindre end dem der hedder 0-6 måneder. Dem ville jeg give et forsøg. Og så skal du være ret ihærdig. Det er et lidt kritisk tidspunkt omkring de 8 uger da dem sutterefleks de er født med ændrer sig lige deromkring.

held og lykke - og hvis det ikke lykkes går det også nok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.