Skærmtid- inspiration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2022

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig 

Har dine børn aldrig brokket sig ?

De har da i perioder spurgt til det, men de er også glade for at kunne finde ud af at lege selv og ikke er afhængige af skærm. De har aldrig været decideret sure eller kede af det. De går også på en friskole hvor mange har samme holdning, så de er ikke de eneste.

Jeg synes jo de  ser alt for meget, og de så meget mindre da de var yngre, men har lavet et kompromis for at de ikke bliver udelukket af det almindelige samfund…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2022

Anonym

Mine er godt nok en del mindre - de er 3 og 6 år. De har ikke rigtig adgang til skærm, med mindre vi fx sætter en Disney-film på sammen en aften, eller hvis de er hos farmor og ser Ramasjang  

Jeg er vild med at de (og vi) ikke er afhængige af skærme og at de er super til at lege og underholde sig selv og hinanden - uanset om det er hverdag, ferie, en lang flyvetur, eller lignende. Jeg regner med i meget begrænset omfang at åbne lidt for brugen indenfor en håndfuld år, hvis der opstår sociale behov eller krav fra skolen - men det bliver så begrænset som muligt og indtil videre trives vi alle i det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.