Er udviklingen ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Men den ér da tydeligere? Er den ikke?

Jo lidt måske. Min mand synes den er tydeligere. Men det er måske lidt svært at vurdere, fordi den ene er helt tør.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2022

Anonym

Jeg synes den fra 5+1 er meget tydeligere end den fra 4+3. Mine tests blev aldrig sådan så stregerne var lige tydelige og jeg testede lææænge efter 5+1  og begge mine graviditeter gik fint.

Anmeld Citér

17. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Jo lidt måske. Min mand synes den er tydeligere. Men det er måske lidt svært at vurdere, fordi den ene er helt tør.

Jeg tror på det!

Anmeld Citér

17. juli 2022

Darling

En streg er en streg og du er gravid du kan jo ikke være lidt eller meget gravid, mine teste blev først lige tydelige efter 6+

Anmeld Citér

17. juli 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

En streg er en streg og du er gravid du kan jo ikke være lidt eller meget gravid, mine teste blev først lige tydelige efter 6+

Nej det har du ret i

Dejligt at hører - jeg havde måske bare lidt en forventning om at den ville være blevet MEGET mere positiv når der var gået 5 dage.  

Anmeld Citér

17. juli 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg tror på det!

Tak

Anmeld Citér

17. juli 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes den fra 5+1 er meget tydeligere end den fra 4+3. Mine tests blev aldrig sådan så stregerne var lige tydelige og jeg testede lææænge efter 5+1  og begge mine graviditeter gik fint.

Rart at hører sådan nogle positive historier

Må bare prøve at slappe lidt af, selvom det kan være svært med alle de tanker om at have mistet før.

Anmeld Citér

17. juli 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg testede en hel masse i starten. Mine test blev aldrig tydligere end det den var 4+1 og test og kontrolstreg blev aldrig lige tydelige, hvilket bekymrede mig sindsygt meget i 5+ og 6+, for det havde de været de andre to gange. Men altså jeg har kun et par uger til termin nu, så det var bare den streg jeg kunne få tilslutter mig "en streg er en steg" og smid testene bagerst i skabet

Anmeld Citér

17. juli 2022

Anonym trådstarter

Maricella skriver:

Jeg testede en hel masse i starten. Mine test blev aldrig tydligere end det den var 4+1 og test og kontrolstreg blev aldrig lige tydelige, hvilket bekymrede mig sindsygt meget i 5+ og 6+, for det havde de været de andre to gange. Men altså jeg har kun et par uger til termin nu, så det var bare den streg jeg kunne få tilslutter mig "en streg er en steg" og smid testene bagerst i skabet

Tak  Dejligt at du ville dele din erfaring

Anmeld Citér

17. juli 2022

Ayasmor

Anonym skriver:

Tak for dit svar og tak!

Jeg prøver at lade være med at blive ved at teste, men det giver bare lidt en indikation på, om det går som det skal og derfor kan jeg ikke lade være.

Stop med at teste mere nu, du er gravid. Stort tillykke. At testen bliver mere tydelig, er en falsk tryghed og er overhovedet ikke retvisende for, hvorvidt graviditeten udvikler sig som den skal. Jeg har mistet før, og havde teste, der blev tydeligere over tid. Kun en mavefornemmelse gav mig indikation for, at noget var, som det ikke skulle være.

Jeg kan sagtens forstå, at du er bekymret og bange for at miste igen. Når først man har prøvet det, så kan det være svært at tro på, at en efterflg. graviditet kan være sund og rask. 

Jeg håber, at nuværende graviditet forløber lige efter planen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.