Anonym skriver:
Sjovt så forskellige man er. .. vi aftalte ikke, at vi var kærester men omtalte hinanden som kærester efter ca. 3-4 dates. Jeg gad ikke bo i en kuffert - så vi var vel næsten flyttet sammen da vi havde været sammen i to mnd. vi var i fertilitetsbehandling efter 7 mnd.
Jeg kender en som blev friet til efter et døgn sammen - gift 18 år og to børn før den ene døde.
Hvis man er en meget intuitiv/følelsesorienteret person, tager det ikke lang tid at vide om det er værd at bruge tid på.
Jeg kan selv tænke at det er utroligt med folk der først flytter sammen efter 2 år og gifter sig efter 7. Det ville ikke passe til mit tempo. I virkeligheden handler det vel om at de to parters tempo følges ad.
Har det på samme måde som dig..
Vi havde datet i 3 uger, og så snakkede vi om, at vi jo egentlig nok hellere måtte sætte en dato på, hvornår vi blev kærester (i tilfælde af, at vi ville holde årsdag eller noget).. På det tidspunkt boede vi allerede sammen og havde gjort det i 1-1,5 uge.. Efter 4 mdr. sammen blev jeg gravid for første gang.. Nu har vi været sammen i 5 år og har to børn, og vi elsker stadig hinanden sindssygt højt.. Gik faktisk forbi en kirkegård for en time siden og tænkte, at selv i døden vil jeg ikke undvære ham, så jeg vil gerne have, at vi bliver begravet ved siden af hinanden
.. Men min pointe er bare, at jeg vidste, at han var the one efter ganske kort tid, og derfor betød det egentlig også noget for mig at få en titel på.. Hvis han havde trukket i land og ville vente 6 mdr. eller noget, så var jeg nok hoppet videre, da det for mig så virker til, at man ikke er klar til/vil binde sig til én person
Anmeld
Citér