Først og fremmest, hvor er det dejligt du har mødt en sød mand, som gengælder dine følelser. 
Dernæst skal du spørge dig selv, hvorfor du har behov for at sætte 'titel' på forholdet.
Jeg har datet flere mænd gennem tiden - og været kærester med dem. Min erfaring ligger på begge sider, når det kommer til de store og hurtige følelser og hvordan reaktionsmønstrene er.
Ballonen Dem er er meget hurtige til at blive revet med, sige jeg elsker dig (lidt for) hurtigt. Og der er luften gået af ballonen lige så hurtigt som den kom efter nogle måneder.
Tag det med ro typen Jeg har også datet en, nu min mand (snart eksmand), som også havde de store følelser fremme fra start. Han ville dog ikke kaldes kærester og sagde først han elskede mig efter et halvt år. Og vi har været sammen i 13 år nu.
Så hvad der sker hvis du presser på, kan kun tiden vise, men tror det er vigtigt at du finder ud af med dig selv, hvorfor titlen på jeres forhold er vigtig. På den måde, kan du også bedre forklare ham, hvorfor det betyder noget for dig og give ham mulighed for at få dig til at føle dig tryg ved ham. Eller også så stejler han fordi han er en ballontype, men så er det jo meget godt du fandt ud ad det.
Og et sidste råd: selvom det er dejligt at I er sammen hele tiden når i er børnefri, så husk at give lidt luft også, selvom I kun kan ses hver anden uge. jeres børnefri uger, skal også bruges på at pleje venskaber og familier, for der er ikke noget værre end dem der bliver så forblændet når de møder en ny flamme, at de totalt glemmer deres øvrige netværk.
Anmeld
Citér