(februar) Så hård :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

Diana...

Alexanders Moar ... skriver:

Årh søde   Ked af at høre du har det sådan ,,,  Har selv prøvet noget lignende da jeg blev mor første gang ,,,  Jeg tænker at det er ekstra hårdt fordi du bor hvor du bor   Ingen veninder, søskende el forældre lige at støtte sig op ad ,,, Kan sgu godt forstå du går og bliver små depri når i ikke rigtigt kan komme nogen steder så det er begrænset hva i oplever .. Kan mærke på mig selv jeg lever mit liv meget igennem Henrik nu jeg selv går hjemme , lidt kedeligt i længden men endnu mere trist for dig nu Klaus har så travlt ..   Jeg kom til at tænke på hva får Lucas af input i løbet af dagen ??  Jeg tænker på når i ikke rigtigt kan komme rundt så ses i vel sjældent med andre el tager sjældent i byen mm .. ??? Tænker om det kan være årsag til hans søvn problemer fordi han måske sjældent ser / oplever nye ting ???   Uhh du trænger til at komme ud søde ,, Jeg har godt nok slet ikke været uden Alexander endnu men skal til Chris MCdonald forederag på mandag ,, spændende hvordan det går   Skulle du ikke have haft et køre kort så du kunne komme lidt rundt ??   Tror du ikke det hele hjælper når i er flyttet ??  Håber det snart bliver bedre Ring endelig hvis du har brug for det ....   Forresten vigtigst af alt .. Du er en dejlig mor ,, Ikke perfekt for de findes ikke ,,, Mange knus ,,,

Det har jeg faktisk selv tænkt på om der sker for lidt for ham, da han er en dreng med krudt i, det bliver godt for ham at starte i DP her om 1 måneds tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Diana...

MisjelleMoar skriver:

Åh ha sødeste Diana

Du er vist langt fra unormal og mindst af alt er du i alt fald ikke en dårlig mor.

Jeg tror det er noget vi alle skal igennem. Specielt os som er første gangs mødre. Vi har jo været vant til en helt anden hverdag før den lille kom og op til ankomsten har vi gået og forstillet os hvordan det hele skulle blive.

Nu er de små her og virkeligheden er bare en helt anden end man lige havde forstillet sig. Kærligheden er der og man vil bare gøre alt for ens lille mirakel. Sagen er bare at lige så dejlige og skønne og elskede de små kan være så er og bliver de også nogle små terrorister . Du svarer jo faktisk selv på hvad det er der gør dig til en god mor ... Når man kan være så møg træt af sit barn og det hele og så alligevel stadig elske ham så uendeligt højt. Diana det er det der gør dig til en helt fantastisk mor. Det er bare super hårdt det her mor liv. Har selv siddet og tudet af træthed og været fuldstændig udkørt. Følt mig som den ringeste mor i verdenen når mit barn er utrøsteligt. Jeg er heller ikke længere i tvivl om hvorfor man bruger manglende søvn som tortur middel i nogle lande .

Diana du er en skøn mor, du har bare været udsat for rigtig mange forandringer indenfor en relativ kort tid. Må jeg spørge hvorfor i er flytte til Jylland? For det er da bare super hårdt at skulle være væk fra alt det man kender.

Bare husk at efter mørket kommer lyset, nogle gange er det dog bare mørkt alt for længe

De største fra mig til dig

Jamen min mand flyttet her over for en 4-5 år siden pga en kæreste det holde så kun meget kort tid efter han flyttet her over så købte han hus her ovre. og hvis han skulle flytte tilbage til sjælland så ville han midste stort på huset så den bedste løsning var at jeg flyttet her over, og så kunne vi altid flytte tilbage når vi var færdig med huset og havet fået det solgt. men det har vi så ombestemt os for for her er sgu skønt her ovre. 

Anmeld

31. oktober 2009

Diana...

1000 tak for jeres svar og jeres søde ord, jeg glad for jeg ikke er den eneste der kan føle sådan.

Jeg håber det bliver bedre når vi flytter der over nu her. så må jeg ud og forkæle mig selv lidt. 

Endnu en gang tak for hjælpen i er sgu nogen dejlige piger alle sammen.

Kæmpe kram

Anmeld

2. november 2009

Moar'en

MoarViborg skriver:

Søde Diana

Du er IKKE en dårlig mor og du er IKKE bindegal! Du er ganske enkelt bare træt og udkørt! Jeg har da haft PRÆCIST ligesom dig - Maya er ved at drive mig til vanvid nogle gange Men hvis du tænker over det, er jeg helt sikker på at det er de gode stunder, hvor du bare slet ikke kan få nok af ham, der vejer tungest! og det er det vigtigste!

Det er fantastisk at være mor, ingen tvivl om det, men det er også hårdt! Og hvis du så oven i købet føler dig lidt afskåret derude hvor du bor, ja så er det jo ekstra hårdt!

Jeg synes du skal tale med din mand om det, og se om ikke han kan skære lidt ned på den tid han bruger på huset.. bare en periode? Bare så du ikke føler dig så alene!

Hvis du trænger til selskab engang, kan du bare skrive- Maya og jeg tager gerne på hyggetur- vi har bil, så det er nemt, og vi bor vist ikke så langt fra hinanden

herfra!

Enig. Du skrev meget det jeg ville sige, så jeg tilslutter mig lige din.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.