Bedste tip mod vorter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2022

Dudersens

Profilbillede for Dudersens

Kom vortefri på når han sover. De gange jeg har brugt det, har 1 til 2 behandlinger været nok og det er gået nemt når de sover. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2022

AnoMor

Dudersens skriver:

Kom vortefri på når han sover. De gange jeg har brugt det, har 1 til 2 behandlinger været nok og det er gået nemt når de sover. 

Det er prøvet. Men uden bedring. Hans far har brugt den en hel uge men uden resultat.

Anmeld Citér

7. juli 2022

AnoMor

Kastanje skriver:

Hov - kan se at det er på fingeren. Dem jeg har behandlet med skapel og flydende vortex var på foden. 
Hvad med at få en tid hos lægen. Måske vil de fryse og give noget bedøvelse først. Jeg har fået frosset på fingeren - det var faktisk ikke så slemt. 

Det er vortefri pen vi har brugt. Ikke vortex. Troede det var det samme

Anmeld Citér

7. juli 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Godt gammelt husmor råd er, skær en tynd skive hvidløg, lig det på vorten, og sæt et stykke plaster over, lige inden sengetid. Gør det gentagende gange, hver nat, indtil vorten blir sort og falder af

Vores ene datter havde konstant fodvorter, og der var bare ik noget af det dyre håndkøbsmedicin halløj, der virkede, men en uges tid med hvidløg, hver nat, tog livet af dem, og hun har kun haft enkelte fodvorter siden.. vh Stine 

Anmeld Citér

7. juli 2022

AnoMor

Godt gammelt husmor råd er, skær en tynd skive hvidløg, lig det på vorten, og sæt et stykke plaster over, lige inden sengetid. Gør det gentagende gange, hver nat, indtil vorten blir sort og falder af

Vores ene datter havde konstant fodvorter, og der var bare ik noget af det dyre håndkøbsmedicin halløj, der virkede, men en uges tid med hvidløg, hver nat, tog livet af dem, og hun har kun haft enkelte fodvorter siden.. vh Stine 

Fedt. Tak. Det vil jeg prøve

hans er fod på pegefingeren. Men det kan vel prøves alligevel tænker jeg 

Anmeld Citér

7. juli 2022

StineW79

AnoMor skriver:

Fedt. Tak. Det vil jeg prøve

hans er fod på pegefingeren. Men det kan vel prøves alligevel tænker jeg 

Ja vi fik tippet af min svigermor, som lærte det, som ung, og har brugt det på både hænder og føder vh Stine 

Anmeld Citér

7. juli 2022

Fnuggi86

Profilbillede for Fnuggi86

Neglelak på, det tager bare længere tid, men den lukker for ilt. 

Jeg har selv haft kæmpet med dem, da det var værst havde jeg 30 på den ene fod, puttede bananskræl på hver aften, og plaster udover alt så der var lukket for ilten. Efter 14 dage var de alle sammen væk og har ikke haft nogen siden. 

Anmeld Citér

7. juli 2022

AnoMor

StineW79 skriver:

Ja vi fik tippet af min svigermor, som lærte det, som ung, og har brugt det på både hænder og føder vh Stine 

perfekt. Jeg har sendt tippet videre til hans fars har ham de næste 7 dage.

Anmeld Citér

7. juli 2022

AnoMor

Fnuggi86 skriver:

Neglelak på, det tager bare længere tid, men den lukker for ilt. 

Jeg har selv haft kæmpet med dem, da det var værst havde jeg 30 på den ene fod, puttede bananskræl på hver aften, og plaster udover alt så der var lukket for ilten. Efter 14 dage var de alle sammen væk og har ikke haft nogen siden. 

Vi kører også neglelak nu med plaster over. Men prøver Stines tip med hvidløg når han kommer hjem fra sin far om en uge hvis ikk han har fået bugt med den inden. Og hvis det heller ikk virker prøver vi da bananskrællen

Anmeld Citér

8. juli 2022

StineW79

AnoMor skriver:

Vi kører også neglelak nu med plaster over. Men prøver Stines tip med hvidløg når han kommer hjem fra sin far om en uge hvis ikk han har fået bugt med den inden. Og hvis det heller ikk virker prøver vi da bananskrællen

Er også med på bananskralden. Den havde jeg bare lige glemt, men det er virkelig også effektivt! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.