Bedste tip mod vorter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.852 visninger
22 svar
3 synes godt om
7. juli 2022

AnoMor

Min søn har fået to vorter på pegefingeren. Har behandlet med vortefri Stick og vorteplastre. 

men ville høre om nogen har nogle fantastisk gode behandlings metoder der kan fremskynde processen ? Ved godt de ikk forsvinder fra den ene dag til den anden. Men hurtigere end flere måneder ville være rart

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2022

Kastanje

AnoMor skriver:

Min søn har fået to vorter på pegefingeren. Har behandlet med vortefri Stick og vorteplastre. 

men ville høre om nogen har nogle fantastisk gode behandlings metoder der kan fremskynde processen ? Ved godt de ikk forsvinder fra den ene dag til den anden. Men hurtigere end flere måneder ville være rart

Køb en pen det kan fryse.

Anmeld Citér

7. juli 2022

AnoMor

Kastanje skriver:

Køb en pen det kan fryse.

Vil helst gerne uden om noget der gør ondt på ham. For den gør i forvejen ondt 

Anmeld Citér

7. juli 2022

Kastanje

AnoMor skriver:

Vil helst gerne uden om noget der gør ondt på ham. For den gør i forvejen ondt 

Ja - den er svær. Det gør ondt at fryse … men det er det mest effektive

Anmeld Citér

7. juli 2022

Kastanje

Du kan forsøge st bruge vortex som er flydende og skrabe hver anden dag. Det burde også hjælpe. Plaster virker ikke specielt godt er min erfaring. 

Anmeld Citér

7. juli 2022

AnoMor

Kastanje skriver:

Ja - den er svær. Det gør ondt at fryse … men det er det mest effektive

Jah ved godt det er det mest effektive. Men kan ikk lide at skulle gøre ham ondt bevidst hviskede er andre alternativer som også er gode. 

Jeg har vortex stick. Den hvor man holder den på i 3 sekunder også kommer der noget flydende ned på vorten. Men synes bare ikk jeg kan se nogen som helst forandring efter knap 14 dage nu

jeg er også i tvivl om hvor langt ned man skal skrabe i den. Synes det virker så voldsomt at tage en skalpel. 

havde selv en som barn på hælen og husker godt min mor skar den hver aften og puttede noget brunligt stads på. Men har aldrig selv prøvet at gøre det. 

Anmeld Citér

7. juli 2022

Kastanje

Du skal skabe så dybt at ham begynder at ømme sig. Og ja du skal bruge en skapel. 
hvor mange måneder har ham haft den - hvor stor er den? 

Anmeld Citér

7. juli 2022

Kastanje

Hov - kan se at det er på fingeren. Dem jeg har behandlet med skapel og flydende vortex var på foden. 
Hvad med at få en tid hos lægen. Måske vil de fryse og give noget bedøvelse først. Jeg har fået frosset på fingeren - det var faktisk ikke så slemt. 

Anmeld Citér

7. juli 2022

AnoMor

Kastanje skriver:

Hov - kan se at det er på fingeren. Dem jeg har behandlet med skapel og flydende vortex var på foden. 
Hvad med at få en tid hos lægen. Måske vil de fryse og give noget bedøvelse først. Jeg har fået frosset på fingeren - det var faktisk ikke så slemt. 

Vi har været ved lægen. Og hun sagde vi ikk skulle gøre noget ved den og den ville gå væk af sig selv om nogle måneder. Men at vi kunne fremskynde processen med den der vortepen. 
Og hvis den ikk var væk efter nogle måneder så ville de først gøre noget ved den der. 

den er ligeså stor som hans fingernegl. Og han beklager sig ligeså snart jeg begynder at skrabe i den. 

nu har han fået en gang klar neglelak på og et almindelig plaster. Læste på nettet at den skal lukkes inde så den kvæles og det er neglelakken med til. Også har vi aftalt at når han kommer hjem fra Tyskland om en uge så kæber vi en frysepen. Kan ikk skaffe en nu nemlig. 

Anmeld Citér

7. juli 2022

AnoMor

Kastanje skriver:

Du skal skabe så dybt at ham begynder at ømme sig. Og ja du skal bruge en skapel. 
hvor mange måneder har ham haft den - hvor stor er den? 

Og ved faktisk ikk hvor lang tid han har haft den. Jeg opdagede den for 14 dage siden ca. men han siger selv han har haft den i længere tid. Hverken far eller jeg har bare ikk lagt mærke til den selvom vi jo klipper negle osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.