Kløende hovedbund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Hun får kun vasket hår 1-2 gange i ugen. 

Jeg har bare læst at man skal vaske sit hår 2 gange.

Det er forskelligt hvad hun bruger af shampoo, men typisk dem man køber i supermarkeder osv. 

Jeg kan slet ikke bruge dem fra supermarkedet… det udtørre håret for vildt. Jeg prøvede en fra Normal og den var så parfumeret at jeg måtte vaske håret igen.

Hvis du har råd til at opgraderer så køb Kerastase, eller en anden god shampo fra en frisør. 
Jeg brugte selv shampo fra frisør og vaskede mine drenges hår i neutral shampo. På et tidspunkt gik jeg over til at vaske dem med min shampo - aldrig har deres hår oplevet så stor en ændring. Nu er det lækkert og ikke udtørret. Jeg har endnu ikke oplevet en shampo under 100 kr. der er værd at bruge. Og det er ikke for at være snobbet. Men nu når jeg har prøvet noget, der er dyrere og bedre går jeg ikke tilbage. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2022

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

Har selv sensitiv hovedbund og kan slet ikke bruge alm mærker som Pantene, Elvital osv. Jeg bruger Matas Naturshampoo/balsam, den fås i 2 varianter, en med og en uden parfume. Igen, den med parfume kan jeg ikke tåle, men den anden (den er i en beige farvet flaske) er virkelig god og koster ikke en formue. Jeg bruger den også til mine børn.

Anmeld Citér

17. juli 2022

Anonym trådstarter

Mortilpiger skriver:

Har selv sensitiv hovedbund og kan slet ikke bruge alm mærker som Pantene, Elvital osv. Jeg bruger Matas Naturshampoo/balsam, den fås i 2 varianter, en med og en uden parfume. Igen, den med parfume kan jeg ikke tåle, men den anden (den er i en beige farvet flaske) er virkelig god og koster ikke en formue. Jeg bruger den også til mine børn.

Jeg må i Matas en tur, tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.