Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2022

Anonym

Odder uden tvivl!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2022

Anonym

Du skal prøve at køre med forskellige. Jeg er 150 og vejer 45 kg. Jeg synes Odder modellerne var tunge og alt høje/ store for mig. Det er god kvalitet men jeg følte lidt det var en tank.

Vi have en  Emmajunga med punkterfrie dæk, hvor hjulene ikke kunne dreje. Vi fik langt ligemål, men jeg synes det var irriterende uden drejehjul i byen. Hvis du bor ved skov og grus mm er drejehjul dog ikke at foretrække. 

Jeg solgte vores efter to børn for 4500 kr., den holdt sig pænt. … så det kan ikke betale sig at købe de billige mærker. 

Anmeld Citér

16. juli 2022

2017morigen

Du skal se på jeres behov. 

Bor I byen eller på landet?

Tænker I at baby skal sove længe i barnevogn?

Er i høje mennesker så der er en hvis sandsynlighed for at baby hurtigt bliver lang?

Hvor ofte skal i have barnevognen med I bilen?

Vi endte med en Basson Grande for små 13 år siden. Der er 8 år imellem vores børn og i den tid blev den brugt til fætre og kusiner hos svigermor. Vi har haft den med i bilen meget få gange vi ellers har kunne låne os frem når vi skulle noget. Den var ikke køn til sidst men når man køre på landet på grus og skovstier så betyder det ikke alverden. Især fordi vi går mere op i funktion og brugbarehed end udsende.

Anmeld Citér

16. juli 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Jeg har en Odder zip og er rigtig glad for Odder - men til næste barn vil jeg kigge på en Odder vida  

Anmeld Citér

16. juli 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg vil også sige du skal ud i butikken og rulle med den. Jeg var sikker på jeg ville have drejehjul men det er lidt klodsede hvis man gerne vil gå lange ture  så jeg endte med en Odder North med faste hjul og nu bruger vi den til nummer 2 og kører stadig godt! Jeg vil gerne påpege at farven på barnevognen gør meget ift varmen inde i kassen om sommeren, vælger du sort er den noget varmere end hvis du vælger en lys grå. 

Anmeld Citér

17. juli 2022

AnneMarie21

Jeg forelskede mig i første omgang i en Odder. Men vi endte med, at købe en Stork med faste hjul. Det har vi bestemt ikke fortrudt. Den er dejlig let og nem, at klappe sammen. 

Vi står og skal ud og have en ekstra barnevogn til lur i haven, da vi venter nr. 2. Og jeg tænker, at vi vil købe en brugt Odder til den tid. Men havde vi haft pengene kunne jeg da godt finde på, at have købt en Stork mere. 

Stork har nogle store faste robuste hjul. Og så er de punkterfri. Tror det er gummihjul eller plastic. Vores barnevogn kan køre på alt terræn.  

Anmeld Citér

17. juli 2022

Musemåtte

Jeg har en Odder Vida, og jeg lagde vægt på drejehjul, langt liggemål, let, og terrængående da vi bor på landet og så har den gode opbevaringsmuligheder.

Anmeld Citér

18. juli 2022

Anonym

Vi har en emmaljunga nxt B og er rigtig glad for den, vi købte til vores dreng i 19! Vi købte klapvogns delen med og har det sidste år brugt den som klapvogn. Den er så dejlig nem at kører med og passer både til mors og fars højde. Vi valgte en helt sort, og den er stadig så fin i farven! Glæder mig allerede til at finde barnevogns delen og liften frem igen til lille bebs som melder sin ankomst til februar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.