Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.237 visninger
17 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2022

Anonym trådstarter

Hej Baby panel. 
Vi skal være forældre til februar og har selvfølgelig kig på barnevogn. 
Vi var egentlig hooked på nxt fra emmaljunga, men efter at have læst en del dårlige anmeldelser er vi på bar bund igen. 
Så mit spørgsmål, hvilken barnevogn har du, og hvad lagde du/i vægt på ved køb? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2022

HendeDer!

Profilbillede for HendeDer!

Vi har en STORK uden drejehjul foran og vi ELSKER den, selvom barnet snart er 2.

For os var det vigtigt det var punkterfri hjul, nem at slå sammen, langt liggemål  

Anmeld Citér

6. juli 2022

Tjubang

Profilbillede for Tjubang

Vi har en nxt og bruger den nu til 3. barn. Vi har slet ikke oplevet alle de problemer der skrives om. 

Anmeld Citér

6. juli 2022

Mrs.

Vi har en fra kinderkraft hvor autostolen kan klikkes på stellet og barnevognsdelen er nem at slå helt sammen - meget praktisk når vi primært kører rundt, barnevognsdelen bruger vi dog kun hvis vi er ude i længere tid og hun skal sove lur i den ellers lader vi hende ved indkøb mm sidde i autostolen. 
Derudover har vi en emmaljunga Big star suprême (den gamle model)vi har købt brugt, som vi bruger i haven til lur, den er fantastisk i forhold til ventilation, robust og et godt liggemål. Min dreng havde også sådan en og brugte den til han ikke sov middagslur mere. 

https://www.jollyroom.dk/barnevogne/barnevognspakker/kinderkraft-moov-3-in-1-travelsystem-grey?gclid=Cj0KCQjw5ZSWBhCVARIsALERCvzpUrWkLvBisIDbgwP7pcU_MWUg1PreRNxXdWLEvPd-X7VmahlY34gaAgYcEALw_wcB

Anmeld Citér

6. juli 2022

Anonym

Vi har købt en brugt emmaljunga big star supreme med drejehjul, og er så glade for den ��

Anmeld Citér

6. juli 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi har en Odder Zip. I dag ville jeg i stedet have valgt Odder North. Den har bl.a. bedre ventilation og solsejl indbygget i kalechen.

Anmeld Citér

6. juli 2022

fehår

Vi havde en Odder Zip til de første to, og jeg blev aldrig glad for den. Jeg syntes, den var tung og svær at håndtere, og så - og denne her del er pænt overfladisk, indrømmet - falmede den sorte farve virkelig hurtig til en grim, mærkelig bæbrun farve. Jeg brugte selvfølgelig barnevognen, men jeg var ærligt talt ikke ulykkelig over, at barn nummer 2 var barnevognshader. 

Her til barn nummer tre har vi købt en billig, brugt Emmaljunga. Den er væsentligt lettere, og så har den smarte ting som bedre ventilation, indbygget solsejl, punkterfri dæk, behageligere håndtag (men det er jo en smagssag). Desuden er den helt sort og ikke falmet, selvom den har nogle år på bagen. 

Jeg tror ikke, jeg ville gide købe en barnevogn fra ny igen. Det passer mig så fint med denne her brugte en, og så har jeg købt ny madras til den. Samlet udgift: 1000 kroner

Anmeld Citér

6. juli 2022

Anonym

var ganske taknemlig for at have valgt en med 360-graders hjul (der også kunne låses) samt punkterfri dæk. 

Anmeld Citér

6. juli 2022

Anonym

Vi har en Odder North med faste (punkterfrie) hjul.

Købte en anden madras, da Odders ikke fik de bedste anmeldelser ved TÆNK. Selve barnevognen fik fine test.

Vi har været meget tilfredse med vognen, som stadig bruges til at sove lur i her 21/2 år efter. Vores pige er til den petite side og kan derfor sagtens ligge i den endnu

Den er købt i grå og er ikke falmet andet end i håndtaget (sort læder)…men der mistænker jeg mere mængden af håndsprit som værende synderen  

Vognen er valgt ud fra:

• langt liggemål
  • TÆNKs kemi test af barnevogne
  • faste hjul
  • generelle ønsker til vognen

Anmeld Citér

6. juli 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Oddervogn. Det holder bare 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.