Kastanje skriver:
Jeg mener ikke hun kan undlade at sende dig videre hvis det er det du ønsker. Det afhænger ikke af alder.
Men jeg vil også sige at det er meget meget tidligt at overveje at bliver donor mor. Det vil i den grad påvirke dit ungdomsliv, og du har kun dig selv til at tage ansvaret. Jeg syntes det var hårdt nok som mor i parforhold da jeg var 32. Det er benhårdt og vil også kunne påvirke uddannelse osv. hvad med rejser … andre drømme?
Hvorfor har du så travlt? Du skal selvfølgelig ikke bare knalde en tilfældig mand i byen. Men du kan jo give det 5-7 år og finde en mand at stifte en familie med. Det er de færreste mænd der synes det er særligt tiltrækkende at date en ung mor når de ikke selv har børn. Jeg kender ingen på 25-30 der ville synes det var spændende - også værd at overveje ifht. dit fremtidige kærlighedsliv.
Jeg ved ikke om det er sådan her man kommenterer på andres kommentarer på mit opslag? 
Jeg har travlt fordi jeg ikke føler behov for at vente, og jeg går ikke rigtig op i hvad en fremtidig partner har at sige til at jeg har et barn. Hvis en mand ikke kan forholde sig til at jeg er mor til et barn der ikke er hans, så er det slet ikke en jeg skal være sammen med alligevel
Mit fremtidige barn kommer i første række, og hvis en mand vælger mig så vælger han også mit barn. Jeg er 200% sikker på at der er mange mænd derude der er neutrale eller endda begejstrede for at jeg har et barn, for det *er* da dejligt! - Hvis man da kan lide børn
Hvis jeg ønskede at vente og finde en partner at få barn med, så havde jeg gjort det. Men det har jeg ikke et behov for, så jeg gør det på egen hånd og så må prinsen på den hvide hest jo komme når han er klar <3
Anmeld
Citér