Ingen hjælp.. eller følelsen af kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2022

KommendeMor88

Profilbillede for KommendeMor88

Hvis han ikke lytter må du lade være med at servicere han til en start. Måske vågner han op når der ikke er aftensmad, ingen rent tøj eller toiletpapir

Og efterlad så han og din søn sammen alene selvom det kan føles forkert hvis deres relation er dårlig. Måske opdager han nogle ting, som kan give anledning til en dialog om ændring.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2022

Anonym

Hvordan kan man alene ud fra kun den ene   part   side af historie   gør den andre part til syndebuk uden af   kende   den fulde historie  ja  jeg   spørger bare ? for det er lige præcis det der er   flere der gør i denne tråd og det synes jeg faktisk er en smule skræmmende Ja det kan da godt være manden er doven men det kan også være han igennem flere år har forsøgt at gøre det godt nok til sin konen men aldrig har kunne gøre det godt nok og til sidste har opgivet Ja mulighederne er i virkeligheden mange og der er kun to der kender den fulde sandhed personen der står bag tråden og hendes mand

Anmeld Citér

25. juni 2022

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Hvordan kan man alene ud fra kun den ene   part   side af historie   gør den andre part til syndebuk uden af   kende   den fulde historie  ja  jeg   spørger bare ? for det er lige præcis det der er   flere der gør i denne tråd og det synes jeg faktisk er en smule skræmmende Ja det kan da godt være manden er doven men det kan også være han igennem flere år har forsøgt at gøre det godt nok til sin konen men aldrig har kunne gøre det godt nok og til sidste har opgivet Ja mulighederne er i virkeligheden mange og der er kun to der kender den fulde sandhed personen der står bag tråden og hendes mand

Ja. Det giver næsten sig selv i en tråd som denne. Det er derfor godt, at det er et debatforum, og ikke en domstol. 

Anmeld Citér

25. juni 2022

Anonym

Nogle mænd har det lidt svært med at overtage de her opgaver fra deres damer, som bare buldrer derudaf. Måske i skal lægge en plan? Lave en fælles to-do-liste og forståelse. Den kunne hedde:

- Mor laver mad de her 3-4 dage, mens far passer sønnen.
- Far laver mad de her 3-4 dage, mens mor passer sønnen.
- Mor gør soveværelse rent.
- Far gør badeværelse rent.
- Mor og far vasker hver et hold tøj, hænger op og lægger sammen og væk hver uge...

Osv? Sæt et papir op på køleskabet, så i kan krydse af, når i har løst ugens opgaver. Så er det måske lidt lettere for ham, at vide, hvad han kan gøre og hvad der forventes af ham. Og så bliver det meget konkret, hvis han svigter og spiller.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.