Har nogen oplevet det samme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2022

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Vores pige var sådan og det viste sig at hun var låst i nakken og ryggen. Fys hjælpe.meget. og fys sagde til os at hun hele dagen har fundet sig i at blev løftet "forkert" også til nat/aften giver hun slip og fortæller nu kan jeg ikke merer. Vores sp hjælp os meget. 

Både egen læge og børneafdelingen sagde der var færdig hun overspist....(det kan man altså ikke som baby )Vores fys fortælle at hun prøvet at tøste sig selv og smerlinger ved at amme og da baby gør det kan maven for meget luft som gør at hun så få ondt i maven af dette. 

Børneafdelingen sæt os p å kur. Hver 3 skulle hun ammes. De værste 8 Timer I vores liv. Heldigvis var vi 2 gang forældre og viste lidt merer. 

Vores barn var ked af smerte og det kunne vi hører og Vores Sp. 

Vi var afsted til fys i alt 10 gange. Til at statr med 1 gang om ugen også kunne vi virkelig mærke dagen før at det var på tiden at komme til fys igen. Også blev det hver 14dag ovs. 

Vi fik øvelser med hjem. Vi skulle løfte på en bestemt måde. Og andre øvsler. 

Kolik er en noget der gives fordi lægen ikke længer ved h vad det kan være. Det er en skraldespanden diagnosen. Og danske læger er ikke for at henvise til fys eller el. Ved sku ikke hvorfor. 

Håber det kan hjælpe dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2022

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Glemte at skrive at vores pige var ked af det fra . Ca kl.19 til 04 og natten med små pauser hvor hun sove lidt Ca. 10 minutter ad gangen og hun vil kun sove på en bestemt måde ad vores skulder (sygt hårdt for min mand og jeg )vi havde 8 uger med det. 

Hun var helt normalt om dagen. 

Anmeld Citér

24. juni 2022

Anonym trådstarter

libramarie12 skriver:

Vores pige var sådan og det viste sig at hun var låst i nakken og ryggen. Fys hjælpe.meget. og fys sagde til os at hun hele dagen har fundet sig i at blev løftet "forkert" også til nat/aften giver hun slip og fortæller nu kan jeg ikke merer. Vores sp hjælp os meget. 

Både egen læge og børneafdelingen sagde der var færdig hun overspist....(det kan man altså ikke som baby )Vores fys fortælle at hun prøvet at tøste sig selv og smerlinger ved at amme og da baby gør det kan maven for meget luft som gør at hun så få ondt i maven af dette. 

Børneafdelingen sæt os p å kur. Hver 3 skulle hun ammes. De værste 8 Timer I vores liv. Heldigvis var vi 2 gang forældre og viste lidt merer. 

Vores barn var ked af smerte og det kunne vi hører og Vores Sp. 

Vi var afsted til fys i alt 10 gange. Til at statr med 1 gang om ugen også kunne vi virkelig mærke dagen før at det var på tiden at komme til fys igen. Også blev det hver 14dag ovs. 

Vi fik øvelser med hjem. Vi skulle løfte på en bestemt måde. Og andre øvsler. 

Kolik er en noget der gives fordi lægen ikke længer ved h vad det kan være. Det er en skraldespanden diagnosen. Og danske læger er ikke for at henvise til fys eller el. Ved sku ikke hvorfor. 

Håber det kan hjælpe dig 

Tak for at dele dine erfaringer! 
vil prøve at høre min læge om fys er en mulighed til 5 ugers undersøgelsen. 
han er rigtig sød til at skrive de henvisninger jeg Beder om, uanset hvad det måtte dreje sig om. Så måske hvis han også er på bar grund, han er åben for at hjælpe os med fys så vi kan prøve det af

Anmeld Citér

24. juni 2022

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det lyder som aftenuro - meget klassisk for alderen og stopper når de er et par måneder gamle. Begge mine gjorde det også. 

Ved min yngste var det altid kl 17, og frem til ca 22. Møgtræt, vil ammes men ikke ammes, men lege men ikke lege. 
Men ender som regel med at finde ro med amning. 
Det skyldes formentlig at alle de indtryk baby har fået i løbet sf dagen nu skal bearbejdes og det giver uro, plus brysterne har været igang med at lave mælk hele dagen så mælken løber heller ikke lige så hurtigt der sidst på dagen, og det kan gøre en baby utålmodig. 

Men det går over, der er ikke så meget andet at gøre end at accepterer at sådan er det lige nu og så finde ro i at det nok snart skal gå over igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.