Hej!
Vores lille pige på 4 uger, har siden hun var 2 uger haft 3-4 aftener om ugen hvor hun fra 17-19 tiden (variere) er urolig, vil ammes men bliver så gal og skriger og trækker benene op under sig, nogen dage skriger hun hvor jeg simpelthen ikke kan trøste hende har prøvet ALT.
Jeg bevæger benene, masserer maven flere gange dagligt og bøvser af efter måltid.
det stopper altid senest kl 22. Aldrig 5 minutter over.
i dagstimerne er der intet, hun er glad velfungerende, kontaktsøgende, tager på som hun skal, har våde bleer og afføring som hun skal mm.
Fra kl. 22 sover hun 4 timer, bliver ammet, sover 4 timer igen, ammes igen og sover så 1 time, og så er det op og igang omkring kl 7:30. Så natten går jo også nemt.
det er kun efter kl 17 (starter på forskellige tidspunkter men altid efter 17) og slutter kl 22.
overvejede om det kunne være hvis vi fx har været ude og handle, eller haft besøg, men det kommer også de dage hvor vi er hjemme og putter hele dagen. Jeg forsøgte sidste uge med at bestille varer hjem så vi ikke skulle handle og ingen gæster overhovedet så vi bare var hjemme og intet skulle og det gjorde ingen forskel..
snakkede med sundhedsplejersken og hun har aldrig oplevet tilsvarende og ved ikke hvad det kan være eller hvad jeg kan gøre udover hvad jeg allerede gør. Som hun siger stor trives hun og er en perfekt og glad lille pige.
Så hvad Søren kan det være! Har læst nettet tyndt!
hun skal til 5 ugers undersøgelse næste uge og har talt med lægen som har lovet at kigge på hende ifht til dette, men lægen sagde også at det ikke var noget jeg skulle bekymre mig om og det er “normalt”.. synes bare det er meget mærkværdigt, særligt fordi jeg kan vitterligt sætte uret efter det. Når hun falder til ro, bliver ammet og så sover - så er hun faldet i søvn præcis kl 22.
Undskyld det lange skriv, men bliver så bekymret og skær i mit hjerte hun har det sådan i de timer.. ville skære mine arme af og slå mig selv med dem hvis bare hun slap for de ture..
nogen ideer? Nogen der har oplevet tilsvarende?
Anmeld
Citér