Anonym skriver:
Kan ikke huske om du har skrevet om du har prøvet vikle eller bæresele, men det er måske en mulighed. Nogle børn er jo også meget følsomme overfor lyde og indtryk, så måske han skal Skånes lidt for alt for mange stimuli? Prøv evt at tale med din sundhedsplejerske, hun kender ham jo lidt og kan vurdere om han har behov for at blive skånet.
og så er der jo faser i udviklingen som går over. Prøv at følge vidunderlige uger appen. Husk at taste terminsdato og ikke fødselsdato.
Vi brugte vikle indtil han blev 3,5 måned. Men nu er alt desværre for spændende til han falder hen.
Det har vi gjort allerede fra helt spæd. Men hun er lidt gammeldags, og med andre ord end hendes. Vender de sig til det. Vi har dog aldrig fulgt hendes råd, og skærmer ham, med det samme han viser det er for meget. Det hjælper, men jeg ender med at stå i et andet rum hvis vi er ude. Og måske lige ude 10 min er vi ude i alt. Så vi ved han meget hurtigt bliver overstimuleret. Men jeg syntes jo det er gavnligt at for ham, når han bliver ældre at være i mødregruppe, så han har andre børn at spejle sig i. Ligenu virker det bare ikke, at komme til det. 
Den har jeg. Der står han lige er startet i tigerspring 4. Men det har varet meget længe nu
Anmeld
Citér