Imod alle odds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er 43 år. Snart 44. Jeg har svær PCOS. Jeg har en datter på 8, som kom til efter 8 inseminationsforsøg og 7 ivf. Det lykkedes ikke at få et barn mere trods ihærdige ivf forsøg.

Fa vores datter var tre, indstillede vi os på at hun skulle bære enebarn, og det har været fantastisk. Vi har en masse rejser planlagt.

Jeg har måske 2-3 ægløsninger om året. Mine æg er virkelig ringe. 

Og nu er jeg gud hjælpe mig gravid. Jeg må være ca 5 uger henne. Haft symptomer en uges tid, fornemmelse af mens, som ikke kom. Så jeg tog en test. Bare for at udelukke det. Jeg nåede knap at blinke før to mørkerøde streger stod frem. 

Vi er helt paf. Der kan gå meget galt. Og det var ikke liiige det der stod på programmet. 
Det er så sindssygt. Jeg tror jeg skal ned og købe en lottokupon. 

Hvor vildt. Jeg fik helt gåsehud og en klump i halsen.  Kæmpe tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hvor er det sødt af dig. Det vil jeg måske gerne holde dig op på, hvis der er lidt drengetøj. Vi har nemlig også givet ALT væk gennem årene, så vi starter helt forfra. 

Det er faktisk kun drengetøj da jeg har 3 drenge :D mindstemanden er 2 og stor af størrelse så det er fra str 50-86/92 af alt muligt..

jeg nåede nemlig også selv at sælge alt ud da der er 7 år imellem ældste og mellemste :D

jeg har også legetæppe, voksipose ?

bare lad mig vide hvornår du kan hente det så bliver jeg glad for at få ryddet op :D

Anmeld Citér

25. august 2022

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Det er faktisk kun drengetøj da jeg har 3 drenge :D mindstemanden er 2 og stor af størrelse så det er fra str 50-86/92 af alt muligt..

jeg nåede nemlig også selv at sælge alt ud da der er 7 år imellem ældste og mellemste :D

jeg har også legetæppe, voksipose ?

bare lad mig vide hvornår du kan hente det så bliver jeg glad for at få ryddet op :D

Hvor fantastisk. Jeg tror evt jeg kan på søndag, hvis det passer dig

Anmeld Citér

25. august 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvor fantastisk. Jeg tror evt jeg kan på søndag, hvis det passer dig

Det er en aftale- sender du mig lige en PB så vi kan skrives ved på messenger? :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.