Imod alle odds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.183 visninger
13 svar
22 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2022

Anonym trådstarter

Jeg er 43 år. Snart 44. Jeg har svær PCOS. Jeg har en datter på 8, som kom til efter 8 inseminationsforsøg og 7 ivf. Det lykkedes ikke at få et barn mere trods ihærdige ivf forsøg.

Fa vores datter var tre, indstillede vi os på at hun skulle bære enebarn, og det har været fantastisk. Vi har en masse rejser planlagt.

Jeg har måske 2-3 ægløsninger om året. Mine æg er virkelig ringe. 

Og nu er jeg gud hjælpe mig gravid. Jeg må være ca 5 uger henne. Haft symptomer en uges tid, fornemmelse af mens, som ikke kom. Så jeg tog en test. Bare for at udelukke det. Jeg nåede knap at blinke før to mørkerøde streger stod frem. 

Vi er helt paf. Der kan gå meget galt. Og det var ikke liiige det der stod på programmet. 
Det er så sindssygt. Jeg tror jeg skal ned og købe en lottokupon. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2022

Ønskebarn22

Stort tillykke, det er da en solstråle historie  

Anmeld Citér

21. juni 2022

Anonym trådstarter

Tak. Det er jo vildt. Og jeg tror egentlig ikke jeg tør tro på det før om lang tid.  

Anmeld Citér

22. juni 2022

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Jeg er 43 år. Snart 44. Jeg har svær PCOS. Jeg har en datter på 8, som kom til efter 8 inseminationsforsøg og 7 ivf. Det lykkedes ikke at få et barn mere trods ihærdige ivf forsøg.

Fa vores datter var tre, indstillede vi os på at hun skulle bære enebarn, og det har været fantastisk. Vi har en masse rejser planlagt.

Jeg har måske 2-3 ægløsninger om året. Mine æg er virkelig ringe. 

Og nu er jeg gud hjælpe mig gravid. Jeg må være ca 5 uger henne. Haft symptomer en uges tid, fornemmelse af mens, som ikke kom. Så jeg tog en test. Bare for at udelukke det. Jeg nåede knap at blinke før to mørkerøde streger stod frem. 

Vi er helt paf. Der kan gå meget galt. Og det var ikke liiige det der stod på programmet. 
Det er så sindssygt. Jeg tror jeg skal ned og købe en lottokupon. 

Kæmpe stort tillykke.

Vi kæmpede i 12 år, abort efter abort, mislykkede inseminationer på stribe.

Vi opgav og bum så blev jeg gravid, efter 12 år uden beskyttelse.

Vi har nu et lille mirakel på 2 1/2

Mirakler sker heldigvis

Anmeld Citér

22. juni 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Kæmpe Tillykke En rigtig mirakelbaby. 

Jeg kender følelsen af ikke at turde tro på det. Det tog os 8 år og hjælp til at blive gravide. Og jeg nåede faktisk at blive 43 år, inden vi fik vores datter. Jeg har endometriose, fandt vi ud af undervejs.  

Anmeld Citér

25. august 2022

Blessing

Forsinket kæmpe tillykke, sikke en dejlig historie  Hvordan går det nu?

Anmeld Citér

25. august 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det er jo for vildt altså  stort tillykke! 

Anmeld Citér

25. august 2022

Anonym trådstarter

Tak for beskederne. Det går godt. Er nu 14+6 med en lille dreng.

Jeg synes dog det er noget hårdere at være gravid end sidst. De 9 år kan mærkes ��.

Min mand og jeg har vænnet os til tanken og glæder os og vores datter er ellevild. Jeg kan dog stadig synes det er noget uoverskueligt at skulle starte helt forfra. 

Anmeld Citér

25. august 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Tak for beskederne. Det går godt. Er nu 14+6 med en lille dreng.

Jeg synes dog det er noget hårdere at være gravid end sidst. De 9 år kan mærkes ��.

Min mand og jeg har vænnet os til tanken og glæder os og vores datter er ellevild. Jeg kan dog stadig synes det er noget uoverskueligt at skulle starte helt forfra. 

Kæmpe stort tillykke :D

det er lidt alla min fortælling fra nummer 1 til nummer 2 og nu har vi 3 :D

jeg blev åbenbart først rigtig fertil efter de 35 :P

hvis du mangler babytøj og kan hente i Roskilde så smid mig en besked jeg var på vej til at aflevere det i genbrug i morgen men vil tusinde gange hellere give det væk til nogen der mangler :D

Anmeld Citér

25. august 2022

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Kæmpe stort tillykke :D

det er lidt alla min fortælling fra nummer 1 til nummer 2 og nu har vi 3 :D

jeg blev åbenbart først rigtig fertil efter de 35 :P

hvis du mangler babytøj og kan hente i Roskilde så smid mig en besked jeg var på vej til at aflevere det i genbrug i morgen men vil tusinde gange hellere give det væk til nogen der mangler :D

Hvor er det sødt af dig. Det vil jeg måske gerne holde dig op på, hvis der er lidt drengetøj. Vi har nemlig også givet ALT væk gennem årene, så vi starter helt forfra. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.