Niels tisser igennem om natten hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Niels er begyndt at tisse igennem om natten . Han vågner ved han er helt våd og så bliver han rigtig ked af. Idag var det ved 5 tiden og det er da træls for både ham og mig at vi lige skal det tidligere op fordii han er våd og kold.

Jeg har prøvet forskellig mærker men der er ikke noget der her virket endnu. Han er oppe i den der hedder op til 25 kg. Har prøvet nogen der hedder 20 og op efter men de er for stor til ham og så er det bukse bleer og de er ikke ret gode til ham.

Er der nogen af jeg er har nogen gode ideer til hvad jeg kan prøve.

Gode råd modtages med kyshånd

Joan som har været alt for tidlig oppe idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Kaufie

Det er da godt nok træls for jer.

Er det fordi den er fyldt - eller kan bleen være for stor, så den ikke slutter tæt? Drikker han meget efter aftensmaden?

Jeg har ikke selv prøvet det - Williams ble er stort set tør om morgenen - men nr to er tung.

Anmeld

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

Det er da godt nok træls for jer.

Er det fordi den er fyldt - eller kan bleen være for stor, så den ikke slutter tæt? Drikker han meget efter aftensmaden?

Jeg har ikke selv prøvet det - Williams ble er stort set tør om morgenen - men nr to er tung.

Den er fyldt med tis. Det er mest galt når han ligger på maven, han er en lille mave sover, og ja han drikker helt vildt on aften han spiser ikke så meget til aften men drikker sig mæt og han vågner ikke og er sulten men så er han jo bare våd i stedet

Anmeld

30. oktober 2009

bette

jeg har samme problem med mikkel.... og kan kun bruge bleerne fra lidl til ham.. men ikke buksebleerne.. men de normale..

Anmeld

30. oktober 2009

Lene76

har hørt et sted at bujsebleerne ik kan holde så meget væske som de "alm" bleer..... har aldrig selv haft problemet. men møg irriterende at sku op kl 5 for at få tør ble på.....

er han for træt om aften til at spise siden han drikker sig mæt???

Anmeld

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

bette skriver:

jeg har samme problem med mikkel.... og kan kun bruge bleerne fra lidl til ham.. men ikke buksebleerne.. men de normale..

Dem har jeg også prøvet men de suger slet ikke så meget som pampers.

Det går jo galt når han ligger på maven med hans ben ind under sig så løber det op af. Og så er han våd.

Anmeld

30. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Lene76 skriver:

har hørt et sted at bujsebleerne ik kan holde så meget væske som de "alm" bleer..... har aldrig selv haft problemet. men møg irriterende at sku op kl 5 for at få tør ble på.....

er han for træt om aften til at spise siden han drikker sig mæt???

Det er ikke bukse bleer vi bruger til ham for jeg syntes ikke de er ret gode men de er også prøvet.

I aften har vi prøvet at give ham vand i stedet for mælk og så har han så også spist det mere, så må vi se om det er bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.