Kære voksne, jer, der lider af ADD, råd -please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2022

Ipsum

Minime2018 skriver:

Wow! Der ramte du lige nogle nerver. Jeg tror jeg skal ringe til læge eller sundhedsforsikring i morgen og få en snak. Tænk hvis man kunne få det hele placeret - i en alder at knap fyrre år. Tak

Held og Lykke med det. 
Jeg vil virkelig anbefale podcasten Women and ADHD, så. Hun er Mega sød! Hun har altid gæster som også først fik en diagnose oppe i fyrrerne. Jeg er selv også snart fyrre! Argh!  
Bedre sent end aldrig. 
Selv hvis du skal vente 1 år på at få en diagnose, så kan du bruge ventetiden på at ‘behandle’ dig selv med oplysning. 
Søg og se og lyt alt, hvad du kan finde om ADHD. 
Jo mere du ved om hvad er dig og hvad er ADHD’en, jo bedre kan du opnå alt det du gerne vil. 
Jeg ville bare sige, at man behøver ikke at vente på diagnosen for at begynde ‘behandlingen’. 
Det er en spektrum disorder, så måske har du det bare i lille grad. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2022

MentaltOverskud

Det er en helt naturlig proces, at blive overvældet, ked af det, frustreret over at du ikke har fået hjælp tidligere i dit liv. Det kan faktisk føles som en sorg. Du er ikke alene om at have det sådan! Det er vigtigt at tage en dag ad gangen, og se hvad udredningen viser. Der er håb for dig stadig, og du kan ændre dine livsvalg. Se om du kan blive inspireret af at beundre andre, i stedet for at ærgre dig eller sammenligne dig med nogen.

De bedste hilsner psykolog Julie Aasbjerg Andersen

https://mentaltoverskud.dk/

Anmeld Citér

26. august 2022

tehår

Succes kan måles på andet end uddannelse. Når du engang ligger på dit dødsleje, hvad tror du så, vil være vigtigt for dig - at du fik en uddannelse eller at du var et godt menneske?

Anmeld Citér

26. august 2022

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
tehår skriver:

Succes kan måles på andet end uddannelse. Når du engang ligger på dit dødsleje, hvad tror du så, vil være vigtigt for dig - at du fik en uddannelse eller at du var et godt menneske?

Man kan jo godt både have en uddannelse og være et godt menneske

Anmeld Citér

26. august 2022

ipsam

Man kan jo godt både have en uddannelse og være et godt menneske

At tage en uddannelse er jo ikke lige nemt for alle, og det gør ikke noget godt for ens selvværd, hvis det bliver ved med at mislykkedes.

En uddannelse er ikke svaret på alt. Man kan sagtens tjene penge og være glad uden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.