Linemus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Rasmine

Hvordan går det med det nye job?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Anja

Ja, er da nysgerrig efter at høre, hvordan det går ?

Anmeld

30. oktober 2009

linemus

Jamen tak, det gårrigtiggodt. Jeg har allerede fået en masse opgaver så der er nok at tage fat på. Det er lidt hårdt også for jeg sidder foran skærmen hele dagen og er koncentreret så jeg har haft lidt problemer med hovedpine sidst på dagen. Jeg vil prøve at gøre wii fit'en til en af aftenpligterne ellers bliver jeg ødelagt. Men det er et rigtig rart sted. Søde mennesker, frihed til at tænke selv, lækkert dækket frokostbord og chokolade hver eftermiddag. Kan det blive bedre? Nå ja, der er kun 5 min hjem Men hold da fast hvor er jeg træt når jeg kommer hjem, men hvor får jeg lavet meget praktisk. Er virkelig dumpet ned i det virkelige liv Jeg er forresten ved at lave den her på job: www.solvarmeakkumulering.dk.

og så kan jeg da lige fortælle at jeg var til nf scanning i onsdags og den bette varder bare super duper derinde. En rigtig livlig krabat Men nøj hvor kunne jeg altså ikke helt slappe af. Jegvar sikker på hun pludselig ville finde en mere. Det gav også et gip i mig et par gange hvor hun lige fik scanneren vendt så det lignede et af scanningsbillederne med Nanna & signe. Men der er altså kun en

knus Line - der lige skal vænne sig til at skrive på sin nye iPhone

Anmeld

31. oktober 2009

Anja

Dejligt at høre, at du har fået en super god start på arbejdslivet.

Og sikke dejligt at nf gik lige efter bogen og at der ikke lige dukkede en ekstra lille krabat op på skærmen

Anmeld

31. oktober 2009

Kaufie

Du har da virkelig scoret det goda job der Line!! Frokostbord og chokolade..... dét er da frynsegoder, der vil noget. Og så kun 5 min fra hjemmet - det kan da snart ikke blive bedre.

Er det også nogen supersøde kollegaer - og har I brug for en mere??

Fedt med en god scanning også....

Anmeld

31. oktober 2009

Lene76

total fedt...... dejligt for dig

her har jeg osse et dækket frokost bord hehe har/ er ved at lære dpungerne at dække bord...... men chokolade om eftermiddagen det duer ik så kg gerne sku forsvinde så her står den på frugt

Dejligt at den bette vildbasse inde i maven har det godt.... endnu engang tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.