Neg. på tidlig test men lille streg på alm. test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det passer altså ikke. Der er nogen der først kan teste positivt sent. 
jeg testede selv først svagt positivt 5+3. Da jeg testede 5+1 var den bragende negativ. 

TS. Prøv og test igen om et par dage hvis mens stadig udebliver

Det jeg så glad for at du skriver! Det havde jeg godt hørt om og læst lidt om - men der var bare rigtig mange som stadig skriver at der intet er og at jeg bare overtænker og selvfølgelig skal man ikke sammenligne sig selv med andre, men lige som at jeg ikke skal sammenligne mig selv med dem som først tester sent, så skal jeg jo heller ikke sammenligne mig selv med dem som bare ikke var gravide - der er jo håb(og det er jo et fact at nogle bare danner HCG senere), og det vælger jeg at tro på indtil mens kommer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2022

PepsiMor

Altså.. Sidste år havde min mand og jeg ubeskyttet sex og 3 uger senere tog jeg en graviditetstest, som var negativ. 

Flere måneder efter havde jeg kvalme og tog en test igen - selvom vi havde brugt prævention. Den var svagt positiv og jeg var åbenbart 4 mdr. henne (og nu ligger jeg med vores dejlige, lille søn). Jeg var altså gravid ved den negative test.

Anmeld Citér

14. juni 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Det jeg så glad for at du skriver! Det havde jeg godt hørt om og læst lidt om - men der var bare rigtig mange som stadig skriver at der intet er og at jeg bare overtænker og selvfølgelig skal man ikke sammenligne sig selv med andre, men lige som at jeg ikke skal sammenligne mig selv med dem som først tester sent, så skal jeg jo heller ikke sammenligne mig selv med dem som bare ikke var gravide - der er jo håb(og det er jo et fact at nogle bare danner HCG senere), og det vælger jeg at tro på indtil mens kommer

Præcis. Intet er ovre før menstruationen viser sig.  

Selvfølgelig er det en sjældenhed at man først kan tænke sent. Men altså det sker og der er rigeligt at huske på.

krydser fingre for du får dit ønskede resultat inden længe

Anmeld Citér

15. juni 2022

Mortiltreogmåskefire

Alle gangene jeg har været gravid, har den kun vist svag positiv 4+0 en nærmest utydelig streg  men den har været god nok alligevel.

og alle gangene er jeg blevet sat en uge tilbage til scanning, så jeg er åbentbart sådan en hvor det sker en uge langsommere

Anmeld Citér

15. juni 2022

Anonym trådstarter

Mortiltreogmåskefire skriver:

Alle gangene jeg har været gravid, har den kun vist svag positiv 4+0 en nærmest utydelig streg  men den har været god nok alligevel.

og alle gangene er jeg blevet sat en uge tilbage til scanning, så jeg er åbentbart sådan en hvor det sker en uge langsommere

Tak for svar 

jeg testede også igen i dag, 4+3, og der kom en streg inden for tiden den her gang! Den er ikke særlig tydelig, men den er der jeg håber den bliver mere tydelig om et par dage 

dejligt med din historie om at du også testede svagt, men der alligvel var et dejligt barn

Anmeld Citér

16. juni 2022

Anonym trådstarter

Testede i dag totalt positiv på clearblue test, både alm. med de to blå streger som dannet et kryds og på digital test “gravid”

Anmeld Citér

16. juni 2022

nemisis

Profilbillede for nemisis
Anonym skriver:

Testede i dag totalt positiv på clearblue test, både alm. med de to blå streger som dannet et kryds og på digital test “gravid”

Tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.