Neg. på tidlig test men lille streg på alm. test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.750 visninger
16 svar
6 synes godt om
14. juni 2022

Anonym trådstarter

Jeg testede da jeg var 4+0 på en almindelig test, og der kunne jeg se en lille bitte streg inden for tiden, og den blev mere tydelig efter tiden var gået. Jeg tænkte derfor at jeg ville prøve at teste med en tidlig test, fordi så kunne det være jeg bedre kunne se stregen? Jeg testede så 4+1 med den tidlige test, og den var totalt negativ.. jeg er på cyklusdag 31 i dag og valgte så ikke at teste i dag, fordi jeg tænkte jeg nok ikke var gravid.. men jeg fornemmer heller ikke at min mens. er på vej.. 

har nogle oplevet at teste positive på almindelige test men dagen efter negativ på tidlig test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Hvis du er 4+ og " kun" kunne se en svag streg på en alm test og efterfølgende negativ test . Så tænker jeg 2 ting .

En tidligt tidlig bio .

En skyggestreg på den første test

Anmeld Citér

14. juni 2022

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Hvis du er 4+ og " kun" kunne se en svag streg på en alm test og efterfølgende negativ test . Så tænker jeg 2 ting .

En tidligt tidlig bio .

En skyggestreg på den første test

Tak for svar! Det giver god mening!
dog ville jeg smide min test ud lige nu, men så falder lyset på den og jeg tænkte “er det en streg??” Og jeg kunne så se den mere tydeligt da jeg tog den op og kiggede! Ved godt den har ligget i lang tid - men måske der var noget alligvel? 

jeg har prøvet at sætte det der filter hen over, som skulle fremhæve streger, og syntes godt jeg kan se det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. juni 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg testede aldrig positiv på en tidlig test men meget svagt positiv på en normal test

Anmeld Citér

14. juni 2022

Anonym trådstarter

Timf skriver:

Jeg testede aldrig positiv på en tidlig test men meget svagt positiv på en normal test

Jeg vil prøve at teste imorgen eller overmorgen med en almindelig test igen så

Anmeld Citér

14. juni 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

En test kan vise positiv efter tid, men den er ugyldig. Derudover kan negativ-filteret aldrig brugte, da det gør det umuligt at se, om der er lyserød farve i eller ej. 

vent et par dage og test igen.

Anmeld Citér

14. juni 2022

Darling

Hvis du har brug for at sætte filter på for at kunne se stregen så betragt den som negativ

Jeg slutter mig til bio eller ikke gravid desværre

Anmeld Citér

14. juni 2022

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

En test kan vise positiv efter tid, men den er ugyldig. Derudover kan negativ-filteret aldrig brugte, da det gør det umuligt at se, om der er lyserød farve i eller ej. 

vent et par dage og test igen.

Ja det er også det jeg hælder mest - tror bare jeg holder for meget fast i håbet om at der er noget, da mine test aldrig har udviklet sig over tid før, og i virkeligheden kan jeg se der er farve i stregen(den er svag lyserød) men stregen fremhæves blot af det negative filter - jeg håber og håber men den fornuftige side kan sagtens forstå hvis der intet er

Anmeld Citér

14. juni 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Hvis du er over tid 4+ bør der under alle omstændigheder komme en tydelig streg frem . Tror desværre du overtolker på gyldige teste og skyggestreger

Anmeld Citér

14. juni 2022

AnoMor

Esj skriver:

Hvis du er over tid 4+ bør der under alle omstændigheder komme en tydelig streg frem . Tror desværre du overtolker på gyldige teste og skyggestreger

Det passer altså ikke. Der er nogen der først kan teste positivt sent. 
jeg testede selv først svagt positivt 5+3. Da jeg testede 5+1 var den bragende negativ. 

TS. Prøv og test igen om et par dage hvis mens stadig udebliver

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.