Update vedr. hussalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Rasmine

Vi er blevet enige om at blive boende.

Vi KAN simpelthen ikke få solgt huset, det er sat ½ million ned, men kan stadig ikke få solgt!

Det har været enormt stressende det sidste år+2 mdr.

Vi er glade (nok) for at bo her, men udsigten til at skulle bruge vores penge på at renovere (løbende) er ikke fedt. Vi ville meget hellere bruge pengene på alt det sjove... Vi skal bla. have en ny hoveddør i, gulvene knirker (ekstremt) og jeg haaaader det køkken. Men hva, bliver nok nødt til at bide det i mig, de næste par år.

De gode ting: Skolen som Mille skal i, er en god skole. Vi bor stadig i ét af byens fede kvarterer, tæt på centrum, park og søer. Efterhånden som tiden er gået, er huset blevet mere og mere VORES. Dvs. vi laver tingene som vi godt kan lide dem, bla. haven, som vi har store planer for næste sommer, noget med at flytte rundt på nogle fliser, så vi får en super solterasse. Naboen har også indvilliget i at få fældet et stort grantræ, HVIS vi bliver boende. (Det grantræ tager lige en time af aftensolen.)

Vi har en masse andre projekter, men nu skal vi lige på den anden side af julen, OG det tyske tandlægebesøg...

Mette - hvad hovedet er fuldt af....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Plysbjørnen

Det er vel egentlig dejligt nok... Ved ikke helt hvad jeg skal sige, for du virker ikke helt som om du er begejstret for tanken om at blive boende...

Men så længe at det ikke er fordi at i skal flytte til den anden ende af landet (f.eks. på grund af arbejde), eller er på randen af en konkurs, så er det jo nok bedst at blive boende. Hvis man ikke skal sætte for mange penge til.

Håber at du alligevel bliver rigtig glad for at i valgte det.

Betina

Anmeld

30. oktober 2009

Anja

Det er helt sikkert ærgeligt, når nu I gerne ville flytte, men markedet er bare ikke lige til hussalg i øjeblikket ....

Så vidt jeg husker fra de billeder af huset du tidligere har lagt link til (salgsopstilling tror jeg) så er det da et ret fedt hus, ikk ?? Tror du ikke, at du bliver mere glad for at bo der, nu hvor du ved at I ikke skal flytte ??

Anmeld

30. oktober 2009

Rasmine

Anja skriver:

Det er helt sikkert ærgeligt, når nu I gerne ville flytte, men markedet er bare ikke lige til hussalg i øjeblikket ....

Så vidt jeg husker fra de billeder af huset du tidligere har lagt link til (salgsopstilling tror jeg) så er det da et ret fedt hus, ikk ?? Tror du ikke, at du bliver mere glad for at bo der, nu hvor du ved at I ikke skal flytte ??

JO, det har du nok ret i.

Desuden håber jeg at den stress jeg har haft over det, vil gå væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.