Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Nåå okay, øv.. men håbet er der lidt endnu.. min veninde fødte for lidt siden, og hun troede også først den var negativ men så lidt over tiden blev den svagt positiv, og et par dage efter testede hun igen og så kunne man bedre se det positive resultat
Nåå okay, øv.. men håbet er der lidt endnu.. min veninde fødte for lidt siden, og hun troede også først den var negativ men så lidt over tiden blev den svagt positiv, og et par dage efter testede hun igen og så kunne man bedre se det positive resultat
Håbet er der altid så længe din mens ikke er dukket op, og fordi det er sket for andre er ikke ensbetydende med at det sket for dig jeg ville stoppe med at sammenligne mig selv med andre når det kommer til graviditet for det er så forskelligt.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes dine teste ser positive ud - de sidste
Darling skriver: Håbet er der altid så længe din mens ikke er dukket op, og fordi det er sket for andre er ikke ensbetydende med at det sket for dig jeg ville stoppe med at sammenligne mig selv med andre når det kommer til graviditet for det er så forskelligt.
Den var god nok - jeg står i dag med en klar positiv test
Anonym skriver: Den var god nok - jeg står i dag med en klar positiv test
Stort tillykke, hvor er det dejligt
Darling skriver: Stort tillykke, hvor er det dejligt
Mange tak
tillykke :D hvor dejligt :D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128