Er der stadig håb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.521 visninger
15 svar
3 synes godt om
9. juni 2022

Anonym trådstarter

Jeg testede i dag 3+4, og det er selvfølgelig tidligt at teste.. men jeg er så utålmodig og ønsker de to streger så utroligt meget!

jeg stoppede på p-piller d. 13 feb. Og fik regelmæssig menstruation lige efter, så jeg har altså haft 4 menstruationer (men den først kom nok bare fordi den blev tvunget frem pgr. Af ppille stoppet) så nok mere 3  “ægte” menstruationer.

ville høre om der er nogle som også har testet negativ i 3+4, men derefter tester positiv? ��

på min test var der også en skygge lige op af kontrol stregen? Det har jeg ikke oplevet før? Hvad kan dette skyldes? Eller er det bare tilfældigt og har ingen betydning?��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2022

Soife

Jeg kan ikke huske om jeg var 3+4 ved første billede eller 3+5, men min pointe er at meget kan ændre sig på én enkelt dag (og man ikke har fået sin menstruation endnu  Der er én dags mellemrum på alle billederne.

Så held og Lykke de næste par dage - ikke giv op før mens er kommet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. juni 2022

Anonym trådstarter

9. juni 2022

Anonym trådstarter

Soife skriver:

Jeg kan ikke huske om jeg var 3+4 ved første billede eller 3+5, men min pointe er at meget kan ændre sig på én enkelt dag (og man ikke har fået sin menstruation endnu  Der er én dags mellemrum på alle billederne.

Så held og Lykke de næste par dage - ikke giv op før mens er kommet

Uuh tak for svar! Jeg må væbne mig med tålmodighed og teste igen

Anmeld Citér

9. juni 2022

Darling

Der er altid håb så længe din mens ikke er kommet endnu, det er jo stadig tidligt du tester  

Anmeld Citér

9. juni 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg testede i dag 3+4, og det er selvfølgelig tidligt at teste.. men jeg er så utålmodig og ønsker de to streger så utroligt meget!

jeg stoppede på p-piller d. 13 feb. Og fik regelmæssig menstruation lige efter, så jeg har altså haft 4 menstruationer (men den først kom nok bare fordi den blev tvunget frem pgr. Af ppille stoppet) så nok mere 3  “ægte” menstruationer.

ville høre om der er nogle som også har testet negativ i 3+4, men derefter tester positiv? ��

på min test var der også en skygge lige op af kontrol stregen? Det har jeg ikke oplevet før? Hvad kan dette skyldes? Eller er det bare tilfældigt og har ingen betydning?��

Jeg testede i første graviditet første gang 4+0. Den var bragende negativ. Som i helt negativ, ikke engang en skyggestreg. Men jeg testede igen og igen da jeg næsten var sikker på at jeg var gravid. Først 4+3 kunne jeg se en meget lille bitte(bitte!!!!) ekstra streg. Først dagen efter kunne min mand se den. 

Så det kan altså godt nås endnu

Anmeld Citér

9. juni 2022

Milla1992

Min cyklus var godt nok helt fucked, men jeg testede bragende negativ, da jeg troede jeg var 3+6  Jeg testede så positiv 5 dage senere og er nu 16+2

Anmeld Citér

12. juni 2022

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg testede i første graviditet første gang 4+0. Den var bragende negativ. Som i helt negativ, ikke engang en skyggestreg. Men jeg testede igen og igen da jeg næsten var sikker på at jeg var gravid. Først 4+3 kunne jeg se en meget lille bitte(bitte!!!!) ekstra streg. Først dagen efter kunne min mand se den. 

Så det kan altså godt nås endnu

Tak for svar! Jeg testede i dag, 4+0 - og der var en lille streg efter 12 minutter, men jeg ved ikke om det tæller når det jo er efter lidt tid den først kom? Og stregen er virkelig ikke særlig tydelig - men nøj hvor jeg håber!

Anmeld Citér

12. juni 2022

Darling

Anonym skriver:

Tak for svar! Jeg testede i dag, 4+0 - og der var en lille streg efter 12 minutter, men jeg ved ikke om det tæller når det jo er efter lidt tid den først kom? Og stregen er virkelig ikke særlig tydelig - men nøj hvor jeg håber!

Du kan ikke bruge stregen til noget efter tid desværre, jeg kiggede også engang efter tid og der var en streg. Jeg var ikke gravid

Anmeld Citér

12. juni 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Du kan ikke bruge stregen til noget efter tid desværre, jeg kiggede også engang efter tid og der var en streg. Jeg var ikke gravid

Nåå okay, øv.. men håbet er der lidt endnu.. min veninde fødte for lidt siden, og hun troede også først den var negativ men så lidt over tiden blev den svagt positiv, og et par dage efter testede hun igen og så kunne man bedre se det positive resultat

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.