Umulius...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2009

Rasmine

Det er hvad Rasmus er lige for tiden!

Han har fået for vane at slæbe rundt på 1-2-3 Postmand Per biler, sin pude og sin Poe, om aftenen, eller om morgenen, når han kommer ind til os. Hvis ikke han har alle biler, render han i rutefart, indtil alt er på plads.

Han stjerner fuldstændig ud, hvis ikke det lige bliver efter hans hovede. Feks. mener han at han skal have alle bilerne med i VS, forleden sagde jeg at han måtte vælge 2. Det var vi ikke enige om, og så brød helvede løs.

Her til morgen, afleverede Lars, og der skete det samme.

Man kan overhovedet ikke komme i kontakt med ham, når han bliver så tosset.

Hvad gør I? -Bøjer I af, eller "vælger" I Jeres konflikter?

Mette - som altid har syntes at Mille var en hård banan i konfliktsituationerne, men det er da ingenting i forhold til Rasmus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Kaufie

Oh yes.... William har også lange arme af at slæbe rundt med 3-4 biler konstant. Og han siger hver morgen at de skal med i dp.

Men her afværger vi ved at sige, at han skal give bilerne til sin far, så han kan passe på dem mens William er i dp. Det virker - men jeg ved ikke hvad jeg gør den dag jeg står alene med ham om morgenen......

Anmeld

30. oktober 2009

Rasmine

Kaufie skriver:

Oh yes.... William har også lange arme af at slæbe rundt med 3-4 biler konstant. Og han siger hver morgen at de skal med i dp.

Men her afværger vi ved at sige, at han skal give bilerne til sin far, så han kan passe på dem mens William er i dp. Det virker - men jeg ved ikke hvad jeg gør den dag jeg står alene med ham om morgenen......

What???

Er han også bilautist??

Fanme dejligt at høre (altså ikke dejligt for dig Kaufie) men rart at høre man ikke er den eneste med en unge med hang til at fylde favnen og spasse FULDSTÆNDIG og ALDELES ud.

Anmeld

30. oktober 2009

Kaufie

Total bilautist - Postmand Per og Cars..... Specielt Cars faktisk - han har et par halvstore biler og et hav af små biler fra Cars - en kasse med 12 bøger, som han kan kalde på om natten, hvis de ikke står i hans seng (!!!) og elsker at "kør' staaarrkt" og "kør' rææææææsss"

Han kan sågar rimelig meget af introen til filmen Cars - og synger med på et par af sangene (på engelsk!!)

Og ja, jeg ved jo godt hvem der har givet ham de ting, og hvem der lader ham se filmen af og til..... Men sålænge han OGSÅ kan finde ud af at lege i en sandkasse og køre på scooter, så er det vel ok.

Anmeld

30. oktober 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Det er hvad Rasmus er lige for tiden!

Han har fået for vane at slæbe rundt på 1-2-3 Postmand Per biler, sin pude og sin Poe, om aftenen, eller om morgenen, når han kommer ind til os. Hvis ikke han har alle biler, render han i rutefart, indtil alt er på plads.

Han stjerner fuldstændig ud, hvis ikke det lige bliver efter hans hovede. Feks. mener han at han skal have alle bilerne med i VS, forleden sagde jeg at han måtte vælge 2. Det var vi ikke enige om, og så brød helvede løs.

Her til morgen, afleverede Lars, og der skete det samme.

Man kan overhovedet ikke komme i kontakt med ham, når han bliver så tosset.

Hvad gør I? -Bøjer I af, eller "vælger" I Jeres konflikter?

Mette - som altid har syntes at Mille var en hård banan i konfliktsituationerne, men det er da ingenting i forhold til Rasmus

Når Laura flejner ud over at tingene ikke lige helt går efter hendes hoved, så bliver hun venligt men bestemt sat på plads. 

Hun har meget med at "gå amok" under maden, så skubber vi hende væk fra bordet med besked om at så kan hun godt gå (hvilket hun aldrig gør), der går max 10 sek, så vil hun gerne ind igen og spiser pænt.

Man skal ikke give efter for så tror de bare at de kan løbe om hjørner med en.

Anmeld

30. oktober 2009

Anja

Her vælger vi vores kampe.

Nogle kampe er livet simpelthen for kort til

Men hvis vi har taget en bevidst beslutning om noget de ikke må eller skal, så bøjer vi aldrig af. Vores erfaring er, at det kun skaber forvirring i det små hoveder, hvis man begynder at give efter ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.