Erfaring med bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2022

Kastanje

Mrs. skriver:

Hej! 
hvilke bleer har i brugt? Gode og negative erfaringer? 

Jeg brugte udelukkende libero. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2022

Mrs.

Kastanje skriver:

Jeg brugte udelukkende libero. 

Overvejer også libero nu hvis dem fra grøn balance ikke fungerer. 

ligger også til familien at have sart hud (jeg kunne ikke tåle bleer, min søn kunne kun tåle Pampers - fik han en anden på blev han omgående rød bagi) og lille pigen har på trods af pleje, vi vasker med vat eller vatrondeller for at Skåne huden, lufttørrer vws bleskift, og blefri tid flere gange dagligt, og vi skifter ble så snart der er det mindste i den, begyndende rød bagdel. Så mistænker kraftigt bleen  er ihverfald præcis samme omgang som med min søn, og det forsvandt så snart vi skiftede til Pampers.. 

Anmeld Citér

6. juni 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vores ældste kunne vi kun bruge libero til. Blev hurtigt rød af alle de andre. Desuden synes jeg hurtigt at de føltes våde. Da hun så kom i dagpleje havde dpmor bleer med i prisen. Det var remas. Det gik fint i dagtimerne, men efter vi prøvede hjemme hele døgnet var det tilbage til røde numser. 
Nr 2 prøvede vi kun nogle få forskellige. Det blev også libero. Touch de første mange måneder. 
Jeg tror man skal prøve sig frem.

Anmeld Citér

6. juni 2022

Mrs.

SDD skriver:

Vores ældste kunne vi kun bruge libero til. Blev hurtigt rød af alle de andre. Desuden synes jeg hurtigt at de føltes våde. Da hun så kom i dagpleje havde dpmor bleer med i prisen. Det var remas. Det gik fint i dagtimerne, men efter vi prøvede hjemme hele døgnet var det tilbage til røde numser. 
Nr 2 prøvede vi kun nogle få forskellige. Det blev også libero. Touch de første mange måneder. 
Jeg tror man skal prøve sig frem.

Ja  

må starte fra en ende af jo.. 

Mon ikke vi på et tidspunkt finder den helt rigtige til hende. Om ikke andet har jeg fundet Pampers online så vi også kan prøve dem af. 

Anmeld Citér

7. juni 2022

Anonym

Jeg bruger Nettos, men det er mest fordi, det er der jeg i forvejen køber ind.

Synes generelt at alle de billige bleer (Grøn Balance, Rema 1000, Bilkas osv) er lidt tykke og tunge i det. Min klare favorit er Libero Touch, men det er vist kun for de rige! De andre fra Libero er også ok, men ogsp meget dyre...

De dårligste er Aldis! Dem køber jeg aldrig. De er så stive.

Om natten sover mine børn altid i buksebleer.

Anmeld Citér

7. juni 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mrs. skriver:

Hej! 
hvilke bleer har i brugt? Gode og negative erfaringer? 

Rema's egne bleer er de eneste der ikke har givet børnene røde numser eller været utætte udover når de var fyldt op eller jeg fik sat dem meget forkert... selv da jeg fik vendt dem modsat front-bag holdte de tætte uden problemer...

Anmeld Citér

7. juni 2022

BabyIgen2022

Der er ikke andet for, end at bestille babypakker hjem og prøve af... eller købe en pakke eller to. Min datter tissede igennem Rema og Lidl især, mens netto var super. Børn er forskellige. Vi har dog altid været glade for libero - både touch og comfort.

Anmeld Citér

8. juni 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har sværget til Libero med alle mine 3 børn. Synes de sidder godt og er dejlig bløde og ikke stive i det som jeg synes nogen bleer kan være. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.