Erfaring med bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.494 visninger
17 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2022

Mrs.

Hej! 
hvilke bleer har i brugt? Gode og negative erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2022

Soonmom

Det kommer vist meget an på barnets proportioner. Men vi har dog alle gange været glade for Lidl og remas (synes dog at Rema har ændret i pasformen efter de har fået design på og de virker lidt for store i skidtet til min datter, men det er først pakke, så måske det bare er fordi vi har brugt Lidl de sidste mange gange ��)

Anmeld Citér

5. juni 2022

AnoMor

Mrs. skriver:

Hej! 
hvilke bleer har i brugt? Gode og negative erfaringer? 

Jeg brugte altid dem fra Fakta. Det er dem der sad bedst på min søn så han ikk tissede igennem. 

alle de der mega dyre mærker var noget skod allesammen. Rema1000 kunne gå an hvis jeg ikk havde andre muligheder. Men han tissede ofte igennem dem også 

Anmeld Citér

5. juni 2022

Mrs.

Vi har brugt Rema til den lille indtil nu.. men synes de sidder dårligt på hende. 
min søn brugte Pampers (11 år siden).. så er helt blank.. 

libero synes jeg sidder godt på hende men de er godt nok også pebret.. 

kender i dem fra grøn balance? 
har lige bestilt en pakke af dem hjem med varerne fra nemlig…

Anmeld Citér

5. juni 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg brugte grøn balance eller faktas mærke til min pige. De passede hende rigtig godt. Grøn balance var lidt tyndere i det, men lige den model hun brugte (str 5 pants) var sjældent på lager når jeg handlede, så det blev oftest dem fra fakta. 

Anmeld Citér

5. juni 2022

Anonym

Min erfaring med tre børn er at det kan   variere fra barn til barn hvilken mærker der er   bedst til nummer 1 brugt vi   levevis fra Føtex ( det hedder de hvis ikke mere) og de fungerer uden problemer så kom nummer to og der brugt vi samme mærke til at starte med   der   gik dog ikke ret længe før vi må du ud og finde et andet mærke da pasformen ikke var så god til nummer to vi endte ud med at bruge Libero til både nummer 2 og nu nummer 3 da det   mærke der fungerer bedst for nummer 3 også vi køber dem i Bilka når de har dem i kasser på tilbud

Derfor er det også svært at sige lige præcis hvilken mærke der er bedst lige netop til dit barn

Anmeld Citér

5. juni 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Min store dreng kunne bruge alle slags bleer. Vi brugte mest dem fra Føtex.

Vores yngste er meget slank både om mave og lår, og der er det kun Libero der fungerer, alle andre tisser han igennem. 

Så jeg tror ikke man kan sige hvilken ble der er bedst, men man må prøve sig frem og se hvad der virker for barnet

Anmeld Citér

5. juni 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Både storesøster og lillebror bruger/brugte bleer fra Lidl.

Anmeld Citér

6. juni 2022

TLO

Libero og kun touch det første år, om natten og ved sygdom. Vores søn er slank, så alle andre bleer har ikke kunne klaret en nat

Anmeld Citér

6. juni 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Hos mine børn er det kun coops bleer som fungere ellers har de tisset igennem, de er begge drenge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.