Jeg skulle mødes med ham som har gjort mig gravid(min x) i dag.
Og det kom der slet ikke noget godt ud af. Han begyndte at true mig og sige at hvis jeg vælger at beholde barnet så vil han slå mig ihjel. Jeg er lige kommet hjem fra ham af. Han ligger og ringer og siger at han vil få forældre myndigheden og han sagde at han ville have vidner på at jeg havde slået barnet. Han siger at alle mulige er efter mig nu og at han leder efter mig nu. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Jeg vil bare beholde det her barn og hvis han skal være så ond og led over for mig så skal han bare holde sig ude af mit liv og ikke have noget med barnet af gøre når det kommer til verden. Jeg ved heller ikke rigtig om jeg skal melde ham for trudsler men det kommer der heller ikke noget godt ud af...
hvis du har alle de ting på skrift så gå til politiet for det han gør er ganske uloveligt, og hvis du først har lagt en anmeldelse på ham bliver det meget svært for ham at få forældre myndigheden over barnet...
Du kan også godt anmelde ham fro de ting han har sagt dog skal du vide det er påstand mod påstand...
Du kan også ansøge om et politi tilhold mod ham så må han iKKE komme dig nær og hvis han gør kan han blive tiltalt...
Det var hvad jeg vil gøre, og om det så er mit barns far eller ej, for hans opførelse så er han ikke en værdig far...
Held og lykke
Anmeld