Hvordan øger vi chancerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Mine teste er aldrig blevet mere positive end det her - så det må jeg gå ud fra at den er

Hvis i ikke har børn i forvejen og dine test aldrig bliver positive, men kun lige på nippen , som din test er nu , så vil jeg måske overveje at blive undersøgt om du så faktisk har regelmæssigt ægløsning. 

For de skal være 100% lige tydlige eller test stegen tydligere end kontrol stregen ellers er testen negativ

LH kan godt stige, men ikke peake og dette udløser nemlig ikke en  ægløsning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Din test er ikke positiv? Tester du flere gange om dagen ?

Anmeld Citér

3. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis i ikke har børn i forvejen og dine test aldrig bliver positive, men kun lige på nippen , som din test er nu , så vil jeg måske overveje at blive undersøgt om du så faktisk har regelmæssigt ægløsning. 

For de skal være 100% lige tydlige eller test stegen tydligere end kontrol stregen ellers er testen negativ

LH kan godt stige, men ikke peake og dette udløser nemlig ikke en  ægløsning 

Altså jeg kan mærke jeg har ægløsning og tracket det i flere måneder og stregerne var fuldstændig lige tydelige i virkeligheden da de 5 minutter var gået. Og nu var det ikke testen jeg havde brug for råd til

Anmeld Citér

3. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan man bestemt også. Men det tager lidt længere tid. Hvis ikke i har prøvet længe, er det jo naturligt nok der går noget tid inden der er gevinst. Men der kan også være årsager som kan afhjælpes. Der er i hvertfald mange der pludselig ille har menssmerter mere  eller som pludselig får regelmæssig mens eller normalt ikke får ægløsning så tit, som pludselig gør Og folk som bliver gravide efter at have forsøgt i mange år, efter at have fulgt hendes kurser. Held og lykke

Vi er på 5. Måned nu så jeg synes ikke det er længe

Anmeld Citér

3. juni 2022

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Din test er ikke positiv? Tester du flere gange om dagen ?

Jeg tester en gang om dagen indtil jeg får en med 2 lige tydelige streger, ligesom denne

Anmeld Citér

3. juni 2022

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Selvom du ikke har PCO så læs bogen spis dig gravid..

der er flere fødevarer man har bevist kan mindske chancen for graviditet og flere der øger produktionen af de rigtige hormoner...

pas på med kaffe- begge to, spis fisk- begge to (og hvis ikke fisk så fiskeolie), og der var en ting mere jeg fik af vide af gyn dengang men kan ikke huske det.. det er 12 år siden

og ja så de næste 3 dage masser af sex med men pauser hvor der tankes op for ellers ender det med at være de søvnige svømmere der er tilbage...

Det vil jeg prøve - tak! 
Ja vi “nøjes” med en gang om dagen her de næste par dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.