Hvordan øger vi chancerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2022

Anonym trådstarter

Jeg har her til aften lavet denne fine ægløsnings test. Hvad kan vi gøre for at øge chancerne for at denne måned giver os vores ønskebarn? Udover sex  jeg tager folsyre dagligt. Er der andet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2022

Anonym

Nu er det ikke et quickfix som virker med det samme, men evt. Tjek evt. Jordmoderklinik.dk ud. Hun har nogle gratis fif men også et online kursus som har hjulpet mange. Har selv taget kurset og synes det var super godt. 

Anmeld Citér

2. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu er det ikke et quickfix som virker med det samme, men evt. Tjek evt. Jordmoderklinik.dk ud. Hun har nogle gratis fif men også et online kursus som har hjulpet mange. Har selv taget kurset og synes det var super godt. 

Tak! Det kunne jo være at man kunne gøre noget særligt for at øge chancerne

Anmeld Citér

2. juni 2022

Lwow

Altså min kæreste tog kosttilskud som var ren selen. Det er bevist at selen styrker sædkvaliteten. Der er selvfølgelig aldrig nogen garantier, men jeg blev gravid efter min kæreste havde taget det i nogle måneder. (Og jeg tog apotekets fertilitets kosttilskud)

Det skal lige siges at vi af fertilitetslægerne havde fået af vide vi aldrig kunne blive gravide naturligt pga lav sædkvalitet men vi blev gravid naturligt mellem to fertilitetsbehandlinger.

Om det var held, selen eller de højere magter finder vi jo aldrig ud af, men det skader i hvert fald ikke at tage det

Anmeld Citér

2. juni 2022

Anonym

Tror lige testen mangler det sidste for at være positiv, stregerne er ikke 100% lige tydlige ? 

I kan ikke gøre andet end bare at have sex

Anmeld Citér

2. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tror lige testen mangler det sidste for at være positiv, stregerne er ikke 100% lige tydlige ? 

I kan ikke gøre andet end bare at have sex

Mine teste er aldrig blevet mere positive end det her - så det må jeg gå ud fra at den er

Anmeld Citér

2. juni 2022

Anonym trådstarter

Lwow skriver:

Altså min kæreste tog kosttilskud som var ren selen. Det er bevist at selen styrker sædkvaliteten. Der er selvfølgelig aldrig nogen garantier, men jeg blev gravid efter min kæreste havde taget det i nogle måneder. (Og jeg tog apotekets fertilitets kosttilskud)

Det skal lige siges at vi af fertilitetslægerne havde fået af vide vi aldrig kunne blive gravide naturligt pga lav sædkvalitet men vi blev gravid naturligt mellem to fertilitetsbehandlinger.

Om det var held, selen eller de højere magter finder vi jo aldrig ud af, men det skader i hvert fald ikke at tage det

Det vil vi ihvertfald prøve! Tak for råd

Anmeld Citér

2. juni 2022

Anonym

Uanset hvad så er den ikke positiv, men tæt på min kæreste og jeg prøvede alt i 2 år og intet virkede udover da vi slappede af i det

Anmeld Citér

3. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Tak! Det kunne jo være at man kunne gøre noget særligt for at øge chancerne

Det kan man bestemt også. Men det tager lidt længere tid. Hvis ikke i har prøvet længe, er det jo naturligt nok der går noget tid inden der er gevinst. Men der kan også være årsager som kan afhjælpes. Der er i hvertfald mange der pludselig ille har menssmerter mere  eller som pludselig får regelmæssig mens eller normalt ikke får ægløsning så tit, som pludselig gør Og folk som bliver gravide efter at have forsøgt i mange år, efter at have fulgt hendes kurser. Held og lykke

Anmeld Citér

3. juni 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Jeg har her til aften lavet denne fine ægløsnings test. Hvad kan vi gøre for at øge chancerne for at denne måned giver os vores ønskebarn? Udover sex  jeg tager folsyre dagligt. Er der andet?

Selvom du ikke har PCO så læs bogen spis dig gravid..

der er flere fødevarer man har bevist kan mindske chancen for graviditet og flere der øger produktionen af de rigtige hormoner...

pas på med kaffe- begge to, spis fisk- begge to (og hvis ikke fisk så fiskeolie), og der var en ting mere jeg fik af vide af gyn dengang men kan ikke huske det.. det er 12 år siden

og ja så de næste 3 dage masser af sex med men pauser hvor der tankes op for ellers ender det med at være de søvnige svømmere der er tilbage...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.