CKJ skriver:
… har I snakket her til aften?
Først lige til alle der har svaret, tusind tak. Jeg har lidt svært ved at finde tiden og overskuddet til at svare alle individuelt, men vil bare sige alle svar er værdsatte, så tusind tak for jeres tid.
Og for at svare på dit spørgsmål, så ja. Jeg skrev til ham, da han var på job, at når han kom hjem, ville jeg havde han bare tog den med ro. Så skulle jeg nok lave mad, rydde af og gøre børnene klar til seng. Jeg skrev, at jeg kunne mærke han havde brug for lidt ekstra omsorg i dag.
Da han kom hjem gav han mig en stor uforbeholden undskyldning og sagde, at han havde vildt dårlig samvittighed.
Det er ikke jobbet i sig selv, der er for meget, det er den start, han har haft. Han er blevet smidt ind i det med mangelfuld oplæring og den tidligere leder har efterladt et kæmpe rod. Alle hans medarbejdere udtrykker kæmpe glæde ved at have fået ham som leder, og lederne i de andre... "filialer" (vil gerne undgå at sige, hvad han arbejder med) er også meget imponerede over ham. Det samme med lederen for alle lederne. Så han gør det godt, men en meget hård start og ikke altid de bedste vilkår for at løse sine opgaver.
Anmeld
Citér