Hjemløs og hjertesorger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2022

LSS

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Den slags beskeder får mig til at huske på, hvor vidunderlige vi mennesker er, når vi er bedst

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Hvad fanden gør man.. 

Min eks og jeg gik fra hinanden for 2 mdr siden. Grundet det næsten har været umuligt at finde en bolig, boede jeg ved ham indtil jeg kunne finde noget. Lykken kom med den perfekte lejlighed… dog først overtagelse om 4 mdr. Hvilket betød jeg enten skulle bo ved min eks, eller finde noget midlertidigt. 
min eks og jeg var gode venner, så vi tænkte vi sagtens kunne klare de 4 mdr, men ak.. igår skete der  noget, som gjorde jeg ikke kunne være i rum med min eks, og derfor kørte jeg kl 1 om natten 3 timer mod min familie. 

problemet står nu.. Dette er det eneste familie medlem som kunne tage mig ind på kort varsel, men jeg kan ej heller blive boende pga deres hverdag. 

Jeg er reelt hjemløs lige nu. Hvad fanden gør man? Jeg har søgt i næsten alle grupper på facebook efter en midlertidig bolig, men ikke meget respons. 
Jeg har til og med mine 2 hunde. 
føler alt ramler lige nu 

Hvad med campingpladser ?  De har nogen gange campingvogne eller små hytter til få penge. 

Anmeld Citér

7. juni 2022

LSS

Noget nyt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.