Hjemløs og hjertesorger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.774 visninger
12 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2022

Anonym trådstarter

Hvad fanden gør man.. 

Min eks og jeg gik fra hinanden for 2 mdr siden. Grundet det næsten har været umuligt at finde en bolig, boede jeg ved ham indtil jeg kunne finde noget. Lykken kom med den perfekte lejlighed… dog først overtagelse om 4 mdr. Hvilket betød jeg enten skulle bo ved min eks, eller finde noget midlertidigt. 
min eks og jeg var gode venner, så vi tænkte vi sagtens kunne klare de 4 mdr, men ak.. igår skete der  noget, som gjorde jeg ikke kunne være i rum med min eks, og derfor kørte jeg kl 1 om natten 3 timer mod min familie. 

problemet står nu.. Dette er det eneste familie medlem som kunne tage mig ind på kort varsel, men jeg kan ej heller blive boende pga deres hverdag. 

Jeg er reelt hjemløs lige nu. Hvad fanden gør man? Jeg har søgt i næsten alle grupper på facebook efter en midlertidig bolig, men ikke meget respons. 
Jeg har til og med mine 2 hunde. 
føler alt ramler lige nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Anonym skriver:

Hvad fanden gør man.. 

Min eks og jeg gik fra hinanden for 2 mdr siden. Grundet det næsten har været umuligt at finde en bolig, boede jeg ved ham indtil jeg kunne finde noget. Lykken kom med den perfekte lejlighed… dog først overtagelse om 4 mdr. Hvilket betød jeg enten skulle bo ved min eks, eller finde noget midlertidigt. 
min eks og jeg var gode venner, så vi tænkte vi sagtens kunne klare de 4 mdr, men ak.. igår skete der  noget, som gjorde jeg ikke kunne være i rum med min eks, og derfor kørte jeg kl 1 om natten 3 timer mod min familie. 

problemet står nu.. Dette er det eneste familie medlem som kunne tage mig ind på kort varsel, men jeg kan ej heller blive boende pga deres hverdag. 

Jeg er reelt hjemløs lige nu. Hvad fanden gør man? Jeg har søgt i næsten alle grupper på facebook efter en midlertidig bolig, men ikke meget respons. 
Jeg har til og med mine 2 hunde. 
føler alt ramler lige nu 

Findes der ikke et Bed&breskfast? Hvis du er heldig kan du slippe forholdsvis billig.  

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Findes der ikke et Bed&breskfast? Hvis du er heldig kan du slippe forholdsvis billig.  

Der er ingen som lejer ud i længere perioder, og jeg har desværre ikke råd at booke fra uge til uge :-( 

Anmeld Citér

24. maj 2022

ChesireKitty

Hvorhenne i landet befinder du dig? Min hjemby har nogle lejligheder som lejes ud til folk der ellers står som hjemløse og jeg ved at der er andre af samme slags andre steder i landet. De er ikke gode og er halv-dyre i forhold til kvaliteten, men hvis det er forskellen mellem at bo i en papkasse eller have tag over hovedet, så er de ganske fine. Og flere af dem giver mulighed for at man også må holde husdyr, hvis det er en kort periode.

Det er Blå Kors der har disse botilbud.

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym trådstarter

ChesireKitty skriver:

Hvorhenne i landet befinder du dig? Min hjemby har nogle lejligheder som lejes ud til folk der ellers står som hjemløse og jeg ved at der er andre af samme slags andre steder i landet. De er ikke gode og er halv-dyre i forhold til kvaliteten, men hvis det er forskellen mellem at bo i en papkasse eller have tag over hovedet, så er de ganske fine. Og flere af dem giver mulighed for at man også må holde husdyr, hvis det er en kort periode.

Det er Blå Kors der har disse botilbud.

Jeg er i Nordjylland. 

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym

Hvad med et krisecenter? 

Anmeld Citér

24. maj 2022

ChesireKitty

Anonym skriver:

Jeg er i Nordjylland. 

Super. Det er jeg også. De har et botilbud i Hjørring midtby, tæt på tog og bus, hvis du skal andre steder hen i landet for arbejde eller studie. Jeg ved at de tillade hunde en gang imellem, efter aftale. Lejlighederne koster vist omkring 3000 i husleje

Du kan se kontakt information og anden nyttig viden her.

Anmeld Citér

24. maj 2022

AnoMor

Har du tjekket boligdeal.dk ? 

Anmeld Citér

24. maj 2022

LSS

Hvis alt andet glipper. Så vil jeg gerne åbne min dør og mit hjem for dig.

Anmeld Citér

25. maj 2022

ErDuHerIkkeSnart

LSS skriver:

Hvis alt andet glipper. Så vil jeg gerne åbne min dør og mit hjem for dig.

Den slags beskeder får mig til at huske på, hvor vidunderlige vi mennesker er, når vi er bedst

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.